Vitaminer og Mineraler

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Vitaminer og Mineraler
Godt nytår :)
-og tak for en rigtig god side!

Kan jeg nogen steder se, hvad jeg skal spise for at få den enkelte type vitamin/mineral ?

Jeg kan, desværre, kun se den røde prik der står ud for f.eks. fosfor.

MVH.
17 år4. januar 2007 kl. 18:58
re: Vitaminer og Mineraler
Du skal bare gå ind under "Info" og her klikke på "alle varer". Her kan du så øverst på siden vælge vitaminer eller mineraler. Hvis du gerne vil se, i hvilke madvarer du f.eks. får mest d-vitamin, klikker du på "D" øverst i kolonnen, hvorefter varerne bliver opført i rækkefølge efter, hvor meget d-vitamin de indeholder.
17 år5. januar 2007 kl. 08:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });