Indtastet mad er væk...

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Indtastet mad er væk...
Hvordan kan det være, at jeg ikke kan gemme når jeg indtaster de daglige måltider? Det er knap så motiverende når ingen af ens indtastninger registreres, og man derfor ikke kan følge med i hvordan det kaloriemæssige regnskab ser ud!
13 år6. september 2011 kl. 13:44
re: Indtastet mad er væk...
Hvordan kan du ikke gemme? Kan du ikke få 'Gem'-knappen til at virke eller gemmer den bare ikke, når du så er kommet videre derfra?
En mulighed kan være, at du ikke har opdateringer af div. plugins eller at du samtidig har rodet rundt i datoerne - det kan nogen gange få maden til at blive gemt på den 'forkerte' dag..
13 år6. september 2011 kl. 14:38
Jeg trykker gem - men når jeg så vil se det gemte er det væk. Jeg formoder at gem-knappen ikke virker. Hvilke plug-ins kunne det være, at jeg mangler?
13 år6. september 2011 kl. 20:16
Jeg mener, at siden kører med noget Java, så det er en mulighed.. Flash evt også? Jeg har ikke helt styr på, hvad der skal bruges til hvad ;)
13 år6. september 2011 kl. 20:20
Tak. Jeg undersøger det. Har fundet ud af, at det virker fra min 6 år gamle mac... Bare ikke fra den nye. Så der mangler nok noget.
13 år6. september 2011 kl. 21:05
Hej Linebo,

Vil du vende tilbage med om du finder en løsning? Jeg er selvfølgelig interesseret i en opfølgning på denne tråd.

Mvh Lone
13 år7. september 2011 kl. 17:13
Jeg oplever samme problem i dag, det er ellers samme computer jeg sidder ved. Nu har jeg tastet ind 3x og pist væk er det hver gang. Har brugt gem knappen Ü
13 år8. september 2011 kl. 12:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...