App?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

App?
Hej Lone - jeg er meget glad for dette site, og kommer tilbage og bruger det med jævne mellemrum - meget ofte med succes:)
Desværre kan programmet ikke læses på Ipad og Iphone - ku du ikke tænke dig at lave en App, så det kunne lade sig gøre?
13 år2. september 2011 kl. 18:25
re: App?
Kære Hannelau,

Du er meget velkommen til at være testperson på min kommende mobil-version.

Send evt. en sms til mig på mobil 2512 2333, så får du linket, når jeg ser din besked.

Man kan pt. indtaste mad, og ikke andet. Jeg er i gang med at optimere hastigheden samt selve søgningen. Dermed vil søgefunktionen også være anderledes end den er herinde. I nogle tilfælde bedre, andre dårligere - jeg arbejder stadig på sagen :-)

Mvh Lone
13 år2. september 2011 kl. 19:33
Hej Lone

Hvis du har behov for flere testpersoner, så melder jeg mig også gerne frivilligt.
13 år13. september 2011 kl. 14:22
Er det muligt for folk uden iPhone at få et lille kig på det nye søgesystem (/appen i det hele taget)? :)
13 år13. september 2011 kl. 15:02
Hej Lone

Har du mulighed for at sende linket via mail? Jeg har en iPad uden telefonforbindelse og vil gerne da afprøve.

Nu ved jeg stort set INTET om at sætte en side som den her op, så jeg aner ikke hvor besværligt det vil være, men er det muligt at ændre menuerne så de ikke kører i flash? Det er jo det eneste, som gør at man ikke kan bruge siden som den er på iPhone/iPad.
13 år13. september 2011 kl. 15:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...