#11 af Lillemy36 (slettet)
Testpersoner - Mobil version
Du læser en tråd i debat > madital.dkLillemy36 (slettet)
re: Testpersoner - Mobil version
Undskyld jeg lige blander mig her i testpersonernes tilbagemeldinger - jeg tester nemlig ikke mobilversionen. Til gengæld ønsker jeg mig en app til iPad/iPhone (helst iPad), da jeg der både har en nogenlunde stor skærm og en altid klar maskine. Min PC kører ikke døgnet rundt, og jeg vil ikke tænde den bare for at opdatere Madital, så jeg skal huske på, hvad jeg spiser, eller notere det på papir, og så skrive det ind når computeren er tændt. iPad'en er altid tændt, men kan ikke køre Flash.
13 år17. september 2011 kl. 11:05
Lone
administrator
administrator
Lillemy36>
Mobilversionen skulle også gerne virke gennem ipad'ens webbrowser. Jeg har sendt dig en mail :-)
Mvh Lone
Mobilversionen skulle også gerne virke gennem ipad'ens webbrowser. Jeg har sendt dig en mail :-)
Mvh Lone
13 år17. september 2011 kl. 14:33
bruger slettet
Er der plads til flere testpersoner?
13 år20. september 2011 kl. 19:35
Lone
administrator
administrator
LaChica, vil du sende mig en sms på 25122333, så sender jeg dig en besked i weekenden. Jeg skal lige have lavet nogle ting inden da, men der er ved at være lidt at se :-)
Mvh Lone
Mvh Lone
13 år20. september 2011 kl. 21:55
Superlakridsen (slettet)
Hej :-)
Kan man stadig få testversionen??
Kan man stadig få testversionen??
13 år2. oktober 2011 kl. 21:23
Lone
administrator
administrator
Hej Superlakrids,
Du må gerne sende dit nummer til mig på 25122333. Jeg vil dog blot gerne først sige go, når jeg har løst nogle tidsmæssige udfordringer :-) Den er irriterende langsom lige nu, så det skal løses :-)
Mvh Lone
Du må gerne sende dit nummer til mig på 25122333. Jeg vil dog blot gerne først sige go, når jeg har løst nogle tidsmæssige udfordringer :-) Den er irriterende langsom lige nu, så det skal løses :-)
Mvh Lone
13 år5. oktober 2011 kl. 19:41
alicesc
Hej Lone
Ville blot sige at hver gang du ændrer noget i versionen, så er det en klar forbedring. Ja, det er stadig langsomt - men klart på rette vej.
Så mange tak :)
Ville blot sige at hver gang du ændrer noget i versionen, så er det en klar forbedring. Ja, det er stadig langsomt - men klart på rette vej.
Så mange tak :)
13 år6. oktober 2011 kl. 09:58
Lone
administrator
administrator
Tak :) Hastigheden og søgningen er det som står næst på listen :)
Mvh Lone
Mvh Lone
13 år6. oktober 2011 kl. 18:41
gaviota (slettet)
Er der plads til flere testpersoner?
13 år9. oktober 2011 kl. 14:15