Spørgsmål ang. mål.

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Spørgsmål ang. mål.
Har undret mig her undervejs ang . mål. Og har et par spørsgmål derom.

Tekst: "Du kan spise xx kcal mere i dag og nå dit mål.

For at nå mål underskud 839 kcal ( eller mere).

Dit mål fra 25/10.10. - 25/ 08.11. at tabe 104,7 - 69.0 kg."

Tilstår jeg ikke husker hvad der stod fra starten.

Så derfor spørger jeg ; er de tal de samme hele vejen ?? eller reguleres de undervejs ? i forhold til om man taber sig mere eller mindre. end målet ?

På et tidspunkt er det jo ikke mere realistisk hvis man alligevel ikke har tabt det som man burde....såfremt tallet ikke reguleres?

jeg har nu få dage tilbage i mit mål. og kan umuligt nå det. Hvilket har været soleklart mindst den sidste mdr. Det synes jeg bør stå; poppe op; for på et tidspunkt er det ikke muligt at nå.....men det vises ikke???eller gør det når datoen er nået?

Kunne det tænkes at der i "tide" kunne komme noget op, som viser man ikke når det mål og/ eller hvad der skulle til? når det ikke er realistisk mere inden for den tid?
Jeg føler der er en brist her.

13 år18. august 2011 kl. 12:58
re: Spørgsmål ang. mål.
Hej Calcit,

Der beregnes et gennemsnit over hele perioden. Underskuddet ændres derfor ikke undervejs.

Det er lavet sådan, fordi hvis det hele tiden ændres med seneste vægt, kan der være ret store udsving i underskuddet, og dermed ikke rigtig noget at gå efter.

Men du har ret, der skal være en meddelelse, der kommer op og siger, at det er tid til at forlænge perioden, da målet ikke længere kan nås.

Det går jeg lavet inden længe. Tak for opmærksomheden omkring dette.

Mvh Lone
13 år18. august 2011 kl. 22:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...