Ny søgning
Du læser en tråd i debat > madital.dktynd74
re: Ny søgning
hej Lone
te er væk fra databasen .
lise
te er væk fra databasen .
lise
13 år17. august 2011 kl. 09:14
Lone
administrator
administrator
Den skulle gerne være der igen nu - ca. som nr. 15.
Vil du be- eller afkræfte?
Mvh Lone
Vil du be- eller afkræfte?
Mvh Lone
13 år17. august 2011 kl. 09:26
Lone
administrator
administrator
Jeg kan i øvrigt oplyse, hvad den store forbedring er.
Søger du fx. på "kartofler" kommer nu også "kartoffel".
Søg på "porrer" og du får også "porre"
Søg på "yughurt" og du får også "yoghurt"
Det gælder ikke for alle - fx "æbler", men det er dog en forbedring fra tidligere. Jeg ved så ikke helt, hvad der er forringet - der er typisk noget :-/ Men det må jeg så tage hånd om :-)
God dag til jer.
Mvh Lone
Søger du fx. på "kartofler" kommer nu også "kartoffel".
Søg på "porrer" og du får også "porre"
Søg på "yughurt" og du får også "yoghurt"
Det gælder ikke for alle - fx "æbler", men det er dog en forbedring fra tidligere. Jeg ved så ikke helt, hvad der er forringet - der er typisk noget :-/ Men det må jeg så tage hånd om :-)
God dag til jer.
Mvh Lone
13 år17. august 2011 kl. 09:30
tpwj (slettet)
Jeg synes søgningen er blevet bedre - tak :o)
13 år17. august 2011 kl. 10:52
KBA (slettet)
Hej Lone. Er også glad for den nye søgning. Men mangler lidt Lemon og avokado, som slet ikke findes derinde.
Kh
Kh
13 år17. august 2011 kl. 11:00
Fluffy82
Jeg har efterhånden vænnet mig til at søge på så få bogstaver som muligt, og kender mine faste indtastninger, så jeg mærker ikke den store forskel. Til gengæld har jeg heller ikke fundet nogle forringelser ;)
@KBA: Avocado og lime kan findes ;)
@KBA: Avocado og lime kan findes ;)
13 år17. august 2011 kl. 12:44
Lone
administrator
administrator
Super, godt at få respons. Og jo især når det er mindst lige godt som det gamle.
Jeg skal nok forbedre mere hen ad vejen, jeg har nogle yderligere idéer til, hvad der kan blive bedre i søgningen :-) Men hvis det er ok, lader jeg det nok lige ligge for nu, og hopper tilbage til mobiludgaven. Det var lidt to fluer med et smæk, så det var jo dejligt.
Men skriv endelig, hvis der er noget, som før har været til at finde, men som på en eller anden vis enten er røget væk eller kommet uheldigt længere ned på listen.
Mvh Lone
Jeg skal nok forbedre mere hen ad vejen, jeg har nogle yderligere idéer til, hvad der kan blive bedre i søgningen :-) Men hvis det er ok, lader jeg det nok lige ligge for nu, og hopper tilbage til mobiludgaven. Det var lidt to fluer med et smæk, så det var jo dejligt.
Men skriv endelig, hvis der er noget, som før har været til at finde, men som på en eller anden vis enten er røget væk eller kommet uheldigt længere ned på listen.
Mvh Lone
13 år17. august 2011 kl. 15:54
tynd74
hej lone
te er der igen. det er super nu ;-)
lise
te er der igen. det er super nu ;-)
lise
13 år17. august 2011 kl. 16:33
Lone
administrator
administrator
Hvordan oplever I hastigheden?
13 år17. august 2011 kl. 20:11
administrator
Jeg har forsøgt at forbedre søgningen. Jeg vil gerne vide, om den er bedre eller dårligere end den gamle søgemulighed.
Skriv gerne jeres kommentarer her :-) Godt som skidt, så ved jeg om jeg skal lade denne være, og hvor jeg skal forbedre :-)
Mvh Lone