#2 af Lone (administrator)
Alle varer - flere sider?
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Alle varer - flere sider?
Hej Ablanu,
Nej, du har ikke overset noget. Du får altid de øverste i søgningen.
Mvh Lone
Nej, du har ikke overset noget. Du får altid de øverste i søgningen.
Mvh Lone
13 år10. august 2011 kl. 15:53
Ablanu
Er det muligt (enten i det nuværende eller som en lille opdatering af systemet), at få det hele på?
Når jeg er færdig med mit nuværende mål, vil jeg nemlig primært tænke på vitaminer/mineraler, så jeg prøver at finde de 'rigtige' typer (som har både vita og mina) at erstatte mine indtastninger (som pt er de 'rigtige' varer, når det kan lade sig gøre) med..
Når jeg er færdig med mit nuværende mål, vil jeg nemlig primært tænke på vitaminer/mineraler, så jeg prøver at finde de 'rigtige' typer (som har både vita og mina) at erstatte mine indtastninger (som pt er de 'rigtige' varer, når det kan lade sig gøre) med..
13 år10. august 2011 kl. 22:23
Lone
administrator
administrator
Hej Ablanu,
Du kan i mange tilfælde søge på "rå" sammen med en vare for at få dem fra Fødevaredatabanken.
Det kunne måske hjælpe lidt til at finde de rette varer, hvor vitamin/mineral er udspecificeret.
Du kan i mange tilfælde søge på "rå" sammen med en vare for at få dem fra Fødevaredatabanken.
Det kunne måske hjælpe lidt til at finde de rette varer, hvor vitamin/mineral er udspecificeret.
13 år12. august 2011 kl. 15:39
Ablanu
Super, mange tak! :)
(Og nu er det så i parentes, mulighed for at gøre det muligt med flere sider?)
(Og nu er det så i parentes, mulighed for at gøre det muligt med flere sider?)
13 år14. september 2011 kl. 18:59
Problemet er så, at disse varer skifter, hvis jeg sorterer dem efter noget andet (navn, protein, kcal osv).
Jeg kan regne ud, at de resterende må være på en anden 'side', men jeg kan ikke se en mulighed for at skifte side/udvide listen el.lign..
Er det en fejl eller har jeg overset noget?