Egne opskrifter, vægtsvind i disse

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Egne opskrifter, vægtsvind i disse
Hejsa.

Efter at have været på en anden kalorieberegner i et par måneder, er min periode der ved at rinde ud, og jeg er blevet gjort opmærksom på denne side som alternativ. Alene det at Madital koster gratis, er jo sød musik i en vendelbos ører :-)
Efter at have leget lidt med siden i en dags tid, kan jeg umiddelbart finde både plusser og minusser i forhold til den anden.
Den ting jeg savner mest, er muligheden for at se energiindhold for en given vare med det samme (før jeg vælger den), - og det ville være rigtig, rigtig rart med en form for automatisk "gem" (der er allerede mange indtastninger jeg har måtte gentage :-0)

Nå, men frem til det overskriften peger på:
Når jeg opretter egen opskrift, vil der jo næsten altid være et svind. Under ingredienslisten er et felt med titlen:

Vægtbeskrivelse for opskriften:
Jeg troede at jeg kunne taste den færdige vægt, og så ville beregneren automatisk omregne kalorieindholdet i forhold til det jeg tager af portionen, - men det ser ikke ud til at være tilfældet..!?! Eller...?.. hvad er meningen så med det felt?

Ellers vil jeg bare sige at Madital.dk ser ud til at være en god side som ganske givet vil kunne opfylde mit behov. Det er lidt uoverskueligt her i starten, hvor jeg er vandt til noget andet, men sådan er det vel med alt nyt :-)

De bedste hilsner
Susanne

13 år5. august 2011 kl. 23:45
re: Egne opskrifter, vægtsvind i disse
Hej Susanne,

Velkommen til.

Der er nogle af tingene, som er nært forestående. Jeg er pt. ved at udvikle en mobil-version, så har du en smart-phone er den første version lige ved at være på trapperne (den kommer lige i test først). Den er ikke køn pt. men anvendelig - og her tælles kalorier sammen med det samme.

Når mobilversionen er rimelig stabil vil jeg lave indtastningssiden helt om. Der er klart plads til forbedringer :-) + nogle ekstra muligheder, som endnu ikke er set andre steder. Dette må du af gode grunde vente med til afsløringen, så dette hemmelighedskræmmeri er egentlig blot for at sige, at der bliver arbejdet på højtryk.

Det er sådan, at jeg de næste 5 måneder - dvs. året ud har bedt om nedsat tid på mit ellers fuldtidsjob til at udvikle på madital :-)

Mvh Lone
13 år6. august 2011 kl. 12:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...