forsvundet

Du læser en tråd i debat > madital.dk

forsvundet
er det kun mig der oplever problemer med mad i tal
i dag ?

Alle indtastninger er forsvundet
13 år31. juli 2011 kl. 18:01
re: forsvundet
hvorfor kører det så langsomt om aftenen
13 år1. august 2011 kl. 20:08
jeg må opgive aat bruge madital. ferien er slut og kan derefter kun være her om aftenen og der virker mad i tal jo åbenbart ikke

13 år1. august 2011 kl. 20:21
Jeg oplever det også.
Mit motionsskema er væk...
13 år2. august 2011 kl. 22:42
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år3. august 2011 kl. 00:07
Hej mona0524 og ToxBi,

Vil I skrive lidt yderligere oplysninger på, hvornår I oplever, at oplysningerne forsvinder?

Programmet er pt. lavet således, at hver gang I gemmer noget bliver oplysningerne slettet på den enkelte dag, hvorefter de bliver indskrevet igen.

Det har vist sig ikke at være ret hensigtsmæssigt - specielt for belastningen af serveren, da den skal lave meget mere så, end bare tilføje en enkelt vare.
Det er dog underligt, når oplysningerne forsvinder. Det betyder, at de blot slettes, men så ikke genindskrives.

Vil I fortælle lidt mere om, hvad I oplever, når tingene bliver slettet (det gælder i øvrigt både for mad og motion). Er siderne kørt til ende og alt har set ud til at være ok, eller er load af siderne evt. blevet afbrudt eller på nogen måde har vist en fejl?

Jeg er jo pt. ved at lave en mobil-version, hvilket optager min tid pt. men indtastningssiden er helt bestemt den som bliver taget fat på herefter.

Dog burde der ikke være direkte fejl i den, så det vil jeg gerne dykke videre ned i. Har I bemærket om det er det samme for forskellige browsere?

Mvh Lone
13 år4. august 2011 kl. 16:40
Jeg har både oplevet at maden og motionen forsvandt.

det skete fx. omkring midag - efter jeg havde skrevet min morgenmad ind og skulle skirve middag ind, var det væk. Men jeg kunne heldigvis huske, hvad og hvor meget jeg har spist. Det samme gælder motion.
13 år4. august 2011 kl. 16:54
Min gør det også, hvis jeg roder rundt i datosystemet imens, så kan den ikke finde ud af, hvilken dag det er, og så taster den ind den forkerte dag.. Kan det være problemet?
(Og hvordan fungerer det egentligt, har oplevet at en hel dags indtastninger flyttes, det er lidt frustrerende..)
13 år4. august 2011 kl. 17:11
Arh, der har før været noget galt med datoerne, hvis man brugte browseren Chrome.

Vil I oplyse, om det Chrome I har oplevet forsvindingerne i?
13 år4. august 2011 kl. 18:03
der kan jo altid ske fejl. så det går nok altsammen
13 år4. august 2011 kl. 18:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...