#2 af Slettet indlæg
Banan, rå - vægt af?
Du læser en tråd i debat > madital.dkSlettet indlæg
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år24. juli 2011 kl. 22:02
mona0524 (slettet)
re: Banan, rå - vægt af?
hej
jeg har fundet af at en bananskræl vejer ca 50 gram. det trækker jeg bare fra. så kan man jo godt tag hele bananen med i madpakken alligevel
jeg har fundet af at en bananskræl vejer ca 50 gram. det trækker jeg bare fra. så kan man jo godt tag hele bananen med i madpakken alligevel
13 år24. juli 2011 kl. 22:14
Slettet indlæg
13 år24. juli 2011 kl. 22:31
mariannesm
Denne side giver jo mulighed for at man kan være særdeles præcis - kald det nøjeregnende, hvis du vil, Flab. Det er jo op til den enkelte, om man ønsker at udnytte programmets muligheder.
13 år24. juli 2011 kl. 23:02
Slettet indlæg
13 år24. juli 2011 kl. 23:08
mona0524 (slettet)
hej
hvis man er nøjeregnede her passer programmet forbløffende fint.
det antal gram jeg ifølge programmet skulle tabe hver dag passer meget godt med min badevægt.
men selvfølgelig er det jo op til en selv jeg og alt kan alligevel ikke vejes f. eks fiskeben.
og jeg kan nok ikke bruge så meget tid på efter ferien
mona
hvis man er nøjeregnede her passer programmet forbløffende fint.
det antal gram jeg ifølge programmet skulle tabe hver dag passer meget godt med min badevægt.
men selvfølgelig er det jo op til en selv jeg og alt kan alligevel ikke vejes f. eks fiskeben.
og jeg kan nok ikke bruge så meget tid på efter ferien
mona
13 år24. juli 2011 kl. 23:14
spuky (slettet)
Tak for svarene.
Jeg ønsker bestemt ikke at indlede en 'banankrig', men ønskede blot at vide, hvad der skal forstås ved programmets begreb: 'Rå banan'. Det er altså hele bananen uden skræl.
Fortsat god ferie, eller arbejdslyst!
Spuky
Jeg ønsker bestemt ikke at indlede en 'banankrig', men ønskede blot at vide, hvad der skal forstås ved programmets begreb: 'Rå banan'. Det er altså hele bananen uden skræl.
Fortsat god ferie, eller arbejdslyst!
Spuky
13 år25. juli 2011 kl. 09:05
Slettet indlæg
13 år25. juli 2011 kl. 09:16
heidi1988 (slettet)
Jeg taster altid kun det ind som jeg reelt spiser. Så når jeg taster banan ind er det vægten uden skal - tror nemlig ikke skallen smager sååå godt;-p
Det gør jeg generelt ved alt frugt og grønt. Skærer for det meste alt ud i mundrette stykker og vejer derefter hvor meget der er på min tallerken. Synes derved også at f.eks. et æble kommer til at se ud af meget mere, hvis man anretter det på en lille kagetallerken.
Alle kneb gælder:-P
Det gør jeg generelt ved alt frugt og grønt. Skærer for det meste alt ud i mundrette stykker og vejer derefter hvor meget der er på min tallerken. Synes derved også at f.eks. et æble kommer til at se ud af meget mere, hvis man anretter det på en lille kagetallerken.
Alle kneb gælder:-P
13 år25. juli 2011 kl. 10:25
Jeg forstår at jeg kan angive vægten af bananen, eller vælge en af std. mulighederne 'stor, melle, lille', men jeg er usikker på, hvad jeg skal veje. Er det den rå banan uden skrællen, eller er det med skrællen på? Vægtmæssigt er der jo ganske stor forskel på disse tal.
Vh. Spuky