Hvor meget jeg har forbrændt
Du læser en tråd i debat > madital.dkveile
re: Hvor meget jeg har forbrændt
Om de 2500 kan passe afhænger af det aktivitetsniveau du har tastet i din profil og din vægt.
Jeg plejer ikke at taste motion under profil. Det er mere sikkert at gøre de dage hvor du laver noget.
Dit minimums indtag er beregnet på basis af din vægt, men har intet med de 560kcal at gøre. I feltet øverst til venstre kan du se hvad du har spist og hvor meget mere du må spise i dag hvis du skal overholde dit planlagte underskud - du behøver altså ikke at regne på det. Hvis du gerne vil vide hvor meget du skal havei dag, kan du kigge nedest til højre hvor måltiderne er vist. Der står det samlede tilladte for i dag.
Det er nemmest at hjælpe hvis du gør din profil offentlig :-)
Jeg plejer ikke at taste motion under profil. Det er mere sikkert at gøre de dage hvor du laver noget.
Dit minimums indtag er beregnet på basis af din vægt, men har intet med de 560kcal at gøre. I feltet øverst til venstre kan du se hvad du har spist og hvor meget mere du må spise i dag hvis du skal overholde dit planlagte underskud - du behøver altså ikke at regne på det. Hvis du gerne vil vide hvor meget du skal havei dag, kan du kigge nedest til højre hvor måltiderne er vist. Der står det samlede tilladte for i dag.
Det er nemmest at hjælpe hvis du gør din profil offentlig :-)
13 år12. juli 2011 kl. 09:05
MissMilla78 (slettet)
Vil det så sige, at hvis man har tastet ind, at man dyrker f.eks. 1 times motion om ugen, så skal man IKKE indtaste den time den dag, man rent faktisk dyrker motionen, fordi den så bliver talt med dobbelt?
13 år28. august 2011 kl. 16:26
Wolfgirl (slettet)
Ja missmilla, det er præcis hvad det vil sige :)
13 år28. august 2011 kl. 18:08
MissMilla78 (slettet)
OK, tak for det - så må jeg hellere ændre min profil :-)
Jeg er ny herinde, så man skal jo lige have styr på det hele :-)
Jeg er ny herinde, så man skal jo lige have styr på det hele :-)
13 år28. august 2011 kl. 21:44
Jeg er ny herinde og har lige fået oprettet min profil. Der står på min side, at jeg har forbrændt ca 2500 kcal idag. Er det hvad man forventer at kroppen "selv" forbrænder ved at gå på arbejde og lave den times ugentlige motion jeg har tastet, eller har jeg gjort noget forkert, så den tror jeg har løbet et marathon idag?
Umiddelbart, synes jeg at jeg må spise mange kcal. Der står godt nok også, at jeg bør have et underskud på 560 kcal. Betyder det så, at jeg skal spise 560 kcal mindre end der står min daglige anbefaling er, eller er der taget højde for dette?
Tak, Maja