#2 af bruger slettet
forkert vægt
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
re: forkert vægt
Det er utroligt at man læser hvor meget i her inde svarer og bakker op. undskyld(surt opstød) men jeg har skrevet flere steder, men har ikke oplevet noget respons :S.
Det er ikke altid let at stå alene med vægten, så håbede måske på lidt her inde!!!!!
hilsen hende den nærtagende :P
Det er ikke altid let at stå alene med vægten, så håbede måske på lidt her inde!!!!!
hilsen hende den nærtagende :P
13 år13. juli 2011 kl. 10:13
tynd74
hej Henriettesp
jeg oplever det på fuldstændig samme måde og som sidste løsning lagde jeg et indlæg ind uder øverste forum. den personlige. men ret hurtig døde det ud.
så tænker jeg ; er det kedelig det man skriver ?
er man for træls ?
eller er ens vægt for stabil det meste af tiden ? eller hvad er årsagen ?
lise
jeg oplever det på fuldstændig samme måde og som sidste løsning lagde jeg et indlæg ind uder øverste forum. den personlige. men ret hurtig døde det ud.
så tænker jeg ; er det kedelig det man skriver ?
er man for træls ?
eller er ens vægt for stabil det meste af tiden ? eller hvad er årsagen ?
lise
13 år13. juli 2011 kl. 10:28
Ablanu
Mht. denne tråd skal du se: Der er bare ingen der kan svare på det.
Lise, tag at lav et link til din tråd, eller nævn i det mindste hvad den hedder, på din profil. Det vil betyde, at folk der ser dig i andre tråde vil kunne finde den uden større problemer.
Lise, tag at lav et link til din tråd, eller nævn i det mindste hvad den hedder, på din profil. Det vil betyde, at folk der ser dig i andre tråde vil kunne finde den uden større problemer.
13 år13. juli 2011 kl. 10:36
rdrd (slettet)
Hej Henriettesp
Hvis du skriver direkte til Lone ved at klikke på kontakt herunder så kan hun ændre din vægt, så det ser rigtigt ud.
Mht dit sure opstød. Måske er der bare ikke nogen der har kunne svare på det du har spurgt om. Jeg personligt skriver kun hvis jeg ved noget om noget. Og mht personlige dagbøger, så bruger jeg min som en desideret logbog. Jeg skriver, når jeg har noget at sige og selvom man ikke altid får respons, så kan man da se at dagbøgerne bliver læst.
Hvis du skriver direkte til Lone ved at klikke på kontakt herunder så kan hun ændre din vægt, så det ser rigtigt ud.
Mht dit sure opstød. Måske er der bare ikke nogen der har kunne svare på det du har spurgt om. Jeg personligt skriver kun hvis jeg ved noget om noget. Og mht personlige dagbøger, så bruger jeg min som en desideret logbog. Jeg skriver, når jeg har noget at sige og selvom man ikke altid får respons, så kan man da se at dagbøgerne bliver læst.
13 år13. juli 2011 kl. 10:38
calcit
fordi vi er er mange her og mange tråde....så tror jeg det hjælper folk lidt at man kalder sin tråd det man kalder sig.....Flittiglise du fortjener feed back....vidste ikke du føler som du gør....
13 år13. juli 2011 kl. 11:48
Slettet indlæg
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år13. juli 2011 kl. 12:02
bruger slettet
Hej flittiglise :)
Tusind tak, så er jeg ikke den eneste der har det sådanne :)
Vi må selv være bedre til at være vågen;) Bare klø på.Vægten skal nok flytte sig, når vi har vundet magten :)
knus
Tusind tak, så er jeg ikke den eneste der har det sådanne :)
Vi må selv være bedre til at være vågen;) Bare klø på.Vægten skal nok flytte sig, når vi har vundet magten :)
knus
13 år13. juli 2011 kl. 13:47
bruger slettet
rdra
Tak for rådet.Jeg skriver til Lone.
Du har fuldstændig ret, det bliver læstmen når der er et spørgsmål, blev jeg i tvivl om jeg var inde i varmen ;)
Men tak for hjælpen. knus
Tak for rådet.Jeg skriver til Lone.
Du har fuldstændig ret, det bliver læstmen når der er et spørgsmål, blev jeg i tvivl om jeg var inde i varmen ;)
Men tak for hjælpen. knus
13 år13. juli 2011 kl. 13:49
bruger slettet
calcit
Du har ret, flittiglise fortjener feed back, men det er det vi alle råber på.
Men der kom liv her inde :) Dejligt.
Du har ret, flittiglise fortjener feed back, men det er det vi alle råber på.
Men der kom liv her inde :) Dejligt.
13 år13. juli 2011 kl. 13:51
Hvordan kan jeg rette det.Den vil ikke tage imod at jeg taster den rigtige vægt ind på tidligere dato??