#2 af jonaslm (slettet)
Arbejde
Du læser en tråd i debat > madital.dkjonaslm (slettet)
re: Arbejde
Hej Kristina
Jeg tror ikke den regner ud hvor meget du motionere på arbejdet, du indtaster hvor hårdt du mener dit arbejde er og ud fra det er der sat et hvis antal kcal der bliver brugt på en almindelig arbejdes dag og resten af dagen, eftersom der står "22 timer 30 min".. dvs. at det er de kalorier du bruger på en hel dag minus træningen. det er sådan jeg forstår det, hvis det er forkert så må i rette mig :P
Som landmand vil jeg sige det er svært at vide hvad man skal skrive ind og hvor hårdt det er, jeg er selv studerende og den er jo ret nem.. men du må sætte den efter bedste evne :)
Håber det besvarede dit spørgsmål..
Mvh Jonas
Jeg tror ikke den regner ud hvor meget du motionere på arbejdet, du indtaster hvor hårdt du mener dit arbejde er og ud fra det er der sat et hvis antal kcal der bliver brugt på en almindelig arbejdes dag og resten af dagen, eftersom der står "22 timer 30 min".. dvs. at det er de kalorier du bruger på en hel dag minus træningen. det er sådan jeg forstår det, hvis det er forkert så må i rette mig :P
Som landmand vil jeg sige det er svært at vide hvad man skal skrive ind og hvor hårdt det er, jeg er selv studerende og den er jo ret nem.. men du må sætte den efter bedste evne :)
Håber det besvarede dit spørgsmål..
Mvh Jonas
13 år12. juli 2011 kl. 00:04
Jeg forstår ikke helt hvordan ens motionsmængde regnes ud efter ens arbejde.
Jeg arbejder som landmand, men regner den så ud hvor meget motion jeg laver på arbejdet, ellers skal jeg selv skrive det ind ?. Hvis den selv gør, hvordan gør man så mht. arbejdstider ?
Mit motions skema for idag ser således ud:
22 timer, 30 minutter BEREGNET UD FRA AKTIVITETSPROFIL 2.574 kcal 2,0
40 minutter Ridning, i trav 248 kcal 6,5
15 minutter Løbe, 8,4 km/t 129 kcal 9
15 minutter Cykling, 19.3-22.4 km/t (moderat) 114 kcal 8
20 minutter Ridning, generel 76 kcal 4
24 timer 3.141 kcal 2,29