Opdater mængde

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Opdater mængde
Hej Lone,

Jeg har i nogle dage oplevet at programmet automatisk folder mine opskrifter ud, når jeg forsøger at opdatere mængden af de madvarer jeg har indtastet.
Det hjælper ikke at fjerne fluebenet i "Fold opskrifter ud".. Den folder dem selv ud lige så snart jeg trykker på opdater.

Bruger stadig Chrome :o)
13 år18. juni 2011 kl. 23:54
re: Opdater mængde
Hej,

Det er meningen, at man skal kunne rette de enkelte ingredienser. Hvis du vil ændre hele opskriftens vægt, skal du i stedet gå ind under mad og slette og tilføje på ny. På et senere tidspunkt bliver det således, at man kan rette i både den samlede opskrift + de enkelte ingredienser derinde.

Mvh Lone
13 år19. juni 2011 kl. 18:57
Hej Lone,

Bare i orden.
Det er slet ikke muligt at lave det sådan at man kan opdatere mængden inde under "indtast mad" i stedet for så?

Jeg indtaster ofte den mad jeg skal have på forhånd, og så vejer jeg den lige før jeg skal spise den..
Ofte passer mængden derfor ikke præcist, og jeg skal således ind og rette i den, hvilket jeg normalt har kunnet gøre uden problemer (for hele opskriften) under "info" --> "mad" --> "opdater".. Nu er det blevet lidt mere bøvlet.. :o)
13 år19. juni 2011 kl. 19:46
Jeg beklager, at det er blevet lidt mere besværligt.

Jeg er pt. i gang med at udvikle på mobil-udgaven, og jeg har planer om, at mad-indtastnings-siden også skal have en kærlig hånd herefter. Af denne grund vil jeg ikke gå ind og lave flere "halv-løsninger" lige nu, for så kommer jeg ikke videre :-/

Mvh Lone
13 år19. juni 2011 kl. 19:49
Helt i orden Lone, og tak for dit store arbejde :o)
13 år19. juni 2011 kl. 21:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...