Opdatering - gamle indtastninger

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Opdatering - gamle indtastninger
Jeg er igen i færd med at opdatere noget bagvedliggende kode.

Jeg forventer, at alt virker herefter igen - hvis det ikke gør kigger jeg på det i morgen mandag.

I må ikke tro, at jeres gamle indtastninger er væk. Det tager blot en rum tid at lægge dem over, så det kommer nok til at tage mere end bare i nat.

Mvh Lone
13 år13. juni 2011 kl. 02:50
re: Opdatering - gamle indtastninger
Dvs. de gamle indtastninger bliver tilføjet hen ad vejen. Med "gamle indtastninger" mener jeg de, som er nogle måneder gamle. De seneste måneder skulle gerne være ført over.

Sig til, hvis du oplever problemer. Der er også en del af koden, der har fået en kærlig omgang :-)

Mvh Lone
13 år13. juni 2011 kl. 02:52
Jeg må hellere se at komme i seng :-)

Jeg ser om der er opstået problemer i mellemtiden, når jeg igen har fået øjne.

Jeg har nået at flytte mad-data efter 1/12-2010. Dvs. alle mad-data herefter skulle gerne være flyttet. Sig til, hvis du ikke mener det er tilfældet.

Hvorfor denne opdatering? For at optimere adgangen til databasen - og dermed hastigheden for dig. Herudover er dataene lagt anderledes - du kan nu gå ind og rette i de enkelte opskrifter. Indtil videre er det dog kun under Info > mad > (klik på "opdater" i den grønne kolonneoverskrift). Senere vil det blive ført på madindtastnings-siden.

Ovenstående er primært for at klargøre grundlaget for at kunne udvikle mobiludgaven - således er der ikke en masse, der skal opdateres senere :-)

Så ... på vej mod mobiludgaven. Men først på vej til drømmeland for i dag :-)

God dag.

Mvh Lone
13 år13. juni 2011 kl. 06:09
hej lone
håber du har sovet godt.
min vægtkurve er helt hen i skoven.
13 år13. juni 2011 kl. 07:15
hej lone...

jeg oplever problemer med min graf over mit vægt tab..
var inde og sætte mig et nyt mål.. men når den skal vise den seneste periode.. viser den helt forkerte vægt indtastninger..
og den viser som om at jeg kun har indtastet vægt til i feb.. men har i de sidste måneder indtastet næsten hverdag..

ved du hvorfor??

hilsen vicki
13 år13. juni 2011 kl. 07:15
Hej vicki1983,

Jeg har lavet et hurtigt opslag i databasen, og kan se, at dine data ligger som de skal. Men de bliver ikke hentet korrekt frem.

Jeg bliver simpelthen nødt til at få noget søvn. Klokken er snart 8 og jeg har opdateret systemet hele natten for at det ikke skulle gøre, at siden skulle være helt nede i løbet af dagen, da dette var en mere omfattende opdatering end oftest.

Jeg kan se, at det er noget jeg skal kigge noget nærmere på - det er ikke lige til at lave hurtigt :-)

Skriv hvis der skulle være mere. Jeg læser det og tager stilling til det, når jeg er frisk senere i dag :-)

Mvh Lone
13 år13. juni 2011 kl. 07:43
Hold da op, ja du må godt nok mangle søvn efter sådan en omgang..
Jeg vil bare sige tak! Og så håber jeg, at du sover godt ;)
13 år13. juni 2011 kl. 08:46
Hold da helt op, hvor du knokler søde Lone - du behøver altså ikke, at tage natten til hjælp, vi tager jo ikke skade af at vente lidt, når du laver nye ting og opdateringer - rigtig dejligt, at man nu også kan se sit indtag af kostfibre under info - Tusind tak for det :O))

Jeg oplever, at jeg ikke kan indtaste fedt, muskel og vand % for i dag, men jeg har skrevet dem ned på papir og kan så skrive det ind når vi er kørende igen, så nu ingen hastværk vel :O)))
13 år13. juni 2011 kl. 14:38
Så skulle graferne være nogenlunde færdige.

Jeg kan se at fedtprocent og skridt stadig har lidt problemer - de bliver taget senere.

Mvh Lone
13 år13. juni 2011 kl. 16:21
hej lone...

hvor er du altså bare en stjerne.. :-))
sikke et stort arbejde du gør for vores skyld..
tusinde tak...

håber du har fået noget søvn..

min vægtgraf viser rigtigt igen:-))
13 år13. juni 2011 kl. 19:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...