Frygter du din e-mail?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Frygter du din e-mail?
Hej alle,

Der er enkelte herinde, der er bekymrede for sin e-mail-adresse, efter at nogle brugere har fået sendt en "kærlighedshilsen" fra en muligvis afrikansk kvinde, som søger kærligheden.

Hun har skrevet til de e-mail-adresser, som brugerne selv har skrevet i indlæg i forummet - ikke de som man har indtastet i sin profil ved oprettelse (hvilken er usynlig for andre). Dette er vigtigt for mig at sige, da det handler om sikkerheden i systemet.

Hvis du har skrevet din e-mail-adresse i et forumindlæg, vil jeg meget gerne fjerne denne. Så giver du mig blot besked om dette.

Man skal generelt altid være forsigtig med at videregive sin e-mail-adresse diverse steder på nettet. Jeg har forsøgt at undgå misbrug af de e-mail-adresser, som man vælger at videregive i forummet ved at disse er ændret (@ og .dk er fjernet) for gæstebrugere.

Forummet her på sitet er dermed ikke mere udsat end diverse andre steder.

Jeg beklager meget, at denne kvinde har valgt at slå sig over dette forum, og jeg håber at blokering af hendes bruger samt ip-adresse vil holde hendes tiltag væk fremover.

Mvh Lone
13 år29. maj 2011 kl. 00:09
re: Frygter du din e-mail?
Hej Lone

Men hun har jo også været i gang på forummet - hvor der er spamet i samlige forums!! Har du set det??

Kh KK
13 år29. maj 2011 kl. 00:13
Undskyld - du har jo slettet det hele :-) jeg var for hurtig her ;-)
13 år29. maj 2011 kl. 00:18
Jeps, jeg forsøger hvad jeg kan for at holde det rent herinde.

Desværre gik der nogle timer, før jeg opdagede det.

Som jeg opfordrer til i en anden tråd, er I meget velkomne til at kontakte mig på tlf. 2512 2333, hvis der er lignende problemer, som der skal skrides ind over for med det samme.

Da jeg kun er mig, har jeg ikke mulighed for at have døgnbemanding på sitet - det må I meget gerne hjælpe med :-)

Jeg har typisk telefonen på mig.

Mvh Lone
13 år29. maj 2011 kl. 00:32
det er godt Lone....
13 år29. maj 2011 kl. 09:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...