Mobil version af Madital.dk
Du læser en tråd i debat > madital.dkAblanu
re: Mobil version af Madital.dk
Det er vel kun mobil-versionen der kommer til at koste noget?
For jeg håber da, at madital bliver ved med at være gratis :)
- Godt initiativ! (selvom mig og min oldfashion-mobil ikke kommer til at bruge det) :)
For jeg håber da, at madital bliver ved med at være gratis :)
- Godt initiativ! (selvom mig og min oldfashion-mobil ikke kommer til at bruge det) :)
13 år22. maj 2011 kl. 13:31
Lone
administrator
administrator
Ja, det er tanken :-)
Jeg kunne også finde på at smide nogle ekstra funktioner på Madital.dk, som kommer til at koste noget, men grundlæggende vil det være brugbart og gratis som nu :-) (dette ligger dog endnu længere ude i fremtiden)
Mvh Lone
Jeg kunne også finde på at smide nogle ekstra funktioner på Madital.dk, som kommer til at koste noget, men grundlæggende vil det være brugbart og gratis som nu :-) (dette ligger dog endnu længere ude i fremtiden)
Mvh Lone
13 år22. maj 2011 kl. 13:41
Trif
Det lyder rigtig godt!!!
13 år22. maj 2011 kl. 20:06
administrator
Jeg vil gerne nævne for jer, at jeg fremover giver mig i kast med mobilløsningen. Altså en bedre udgave end nuværende :-)
Det bliver en version, der kan fungere via mobilens browser.
Mobilløsningen har jeg valgt at opprioritere, da der for det første er en del, der henvender sig om denne mulighed. Herudover har jeg, som ganske få af jer endnu ved, valgt at gå ned i tid i nogle måneder på mit lærerjob. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg godt kunne tænke mig at arbejde på halv tid på Madital.dk fremover og derved kan lægge flere timer i end jeg kan i aftentimerne - uden at dette tager overhånd :-)
Den forbedrede mobilløsning kommer dermed til at koste et ukendt beløb.
Jeg vil ikke love noget tidspunkt til denne løsning, så dette er blot en første info om, at beslutningen er taget :-)
Mvh Lone