#2 af Pupetta (slettet)
dagbøger.
Du læser en tråd i debat > madital.dkPupetta (slettet)
re: dagbøger.
Man kan vælge under profil om ens dagbog er offenlig eller ej, så nogen kan du se og andre ikke.
13 år18. maj 2011 kl. 19:22
Lone
administrator
administrator
Hej LSJM,
Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener, men måske.
Du kan gå ind under Profil > dagbog, hvor der øverst er et link, hvis din egen dagbog er offentlig.
Måske hentyder du til linkene via forumsiderne. Hvis forumindlægene er for lange har jeg deaktiveret muligheden for at få vist link, da det tager ret lang tid at hente frem, og med så lange forumtråde, som det nye dagbogsforum har givet, er der opstået dette problem. Jeg er klar over, at det er rart at have, så jeg vil forsøge at sætte det på igen snart.
Mvh Lone
Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener, men måske.
Du kan gå ind under Profil > dagbog, hvor der øverst er et link, hvis din egen dagbog er offentlig.
Måske hentyder du til linkene via forumsiderne. Hvis forumindlægene er for lange har jeg deaktiveret muligheden for at få vist link, da det tager ret lang tid at hente frem, og med så lange forumtråde, som det nye dagbogsforum har givet, er der opstået dette problem. Jeg er klar over, at det er rart at have, så jeg vil forsøge at sætte det på igen snart.
Mvh Lone
13 år18. maj 2011 kl. 19:23
Pupetta (slettet)
13 år18. maj 2011 kl. 19:23
Need2befit (slettet)
ja, jeg mente også i andres.
Altså jeg har jo en tråd, hvor jeg ikke kan se folks dagbøger mere , altså hvad de har spist osv., men det er så fordi át tråden er for lang :D
- Tak for svar. (:
Altså jeg har jo en tråd, hvor jeg ikke kan se folks dagbøger mere , altså hvad de har spist osv., men det er så fordi át tråden er for lang :D
- Tak for svar. (:
13 år18. maj 2011 kl. 20:40
Hvorfor kan man ikke se hinandens dagbøger? :S