Egne opskrifter...

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Egne opskrifter...
Hvad gør man lige - hvis man skal have hjemmelavet pizza? Der er dej, tomatsauce, lufttøret skinke, salat og frisk mozeralla.... hvordan får jeg det ind i min daglige kalorieberegning?? Hvordan fungerer det med at indtaste egen overskrift? Kan man så veje det stykke pizza man spiser og derved få en kalorieberegning?? Jeg er sikker på, at familien inden for et par dage ønsker, at der kommer pizza på menuen ;-)

Håber nogen kan hjælpe.

KH KK
13 år16. maj 2011 kl. 08:33
re: Egne opskrifter...
Du går ind under ny opskrift og taster alt hvad du putter i pizzaen ind. Så kalder du den f.eks hjemmelavet pizza, så du kan finde den igen.

Hvis man vil være helt krekilsk, så kan du efterfølgende veje hele pizzaen og se hvad forskellen er i forhold til den rå, og så taste ind som - antal gram vand.

Jeg sender dig lige min opskrift på pizza, så kan du se hvordan jeg har gjort.
13 år16. maj 2011 kl. 09:08
Denne pizza er med en rulle færdig dej med tomat sovs i pakken, men hvis du selv ønsker at lave dejen fra bunden, så taster du bare mel, gær, vand, olie og salt ind enkeltvis.
Desværre kan man ikke bruge opskrift i opskrift, så du er nødt til at lave en for hver slags pizza. det kunne jo være rart hvis man kunne taste pizzadejen ind og så genbruge den til forskellig slags fyld.
13 år16. maj 2011 kl. 09:14
Tusind tak for hjælpen - Nu fatter jeg det ;-)
Længe leve min fatteevne ;-)

Dejligt at du endnu en gang stiller din hjælp tilrådighed!!

KH KK
13 år16. maj 2011 kl. 18:32
Det var da bare så lidt, altid til tjeneste ;-)
13 år16. maj 2011 kl. 20:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...