En lille forspørgsel

Du læser en tråd i debat > madital.dk

En lille forspørgsel
Vil i første omgang takke for en rigtig god side. har tabt mig lidt over 17 kg efter jeg startede med at bruge den så mange tak.
Jeg har en lille forspørgsel. jeg kan se at der er flere som har haft lidt svært ved at indtaste pilates, indklusiv mig selv så jeg tænkte om det var muligt at det blev tilføjet under indtastning af motion. hvis ellers der da findes noget infomation om det.

Mange nytårs hilsner fra Zenta
17 år28. december 2006 kl. 14:02
re: En lille forspørgsel
Hej Zenta,

Hvor er det dejligt at høre, at folk har gode erfaringer med hjemmesiden - og 17 kilo ... godt gået! Tillykke med det :-)

Jeg har ledt på nettet, og jeg kan desværre ikke finde nogen værdi for pilates. Men jeg skal nok holde øje med det.

Mvh Lone
PS: Godt nytår :-)
17 år3. januar 2007 kl. 17:17
re: re: En lille forspørgsel
tak fordi du gad og bruge tid på at lede.

Zenta
17 år3. januar 2007 kl. 17:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });