#2 af Lone (administrator)
info
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: info
Hej Mujer,
Det er ikke meningen, at der blot skal være et tal. Der skal laves lidt flere ændringer for at måltidet kommer frem igen, men det skal nok komme på :-)
Mvh Lone
Det er ikke meningen, at der blot skal være et tal. Der skal laves lidt flere ændringer for at måltidet kommer frem igen, men det skal nok komme på :-)
Mvh Lone
13 år5. maj 2011 kl. 07:56
Chimichanga
Man kan heller ikke opdatere mængderne længere? Hos mig sker der i hvert fald ikke noget når jeg klikker på opdater :)
PS. Kanon side, jeg synes at den og du er helt fantastisk :)
PS. Kanon side, jeg synes at den og du er helt fantastisk :)
13 år5. maj 2011 kl. 09:48
Linda Skovgaard
Jeg savner også at kunne opdatere mængderne, det er så smart :)
Især fordi jeg tit skriver ind ca. hvad jeg vil spise inden jeg gør det, for at se som det passer ca. med hvad jeg "må". Bagefter retter jeg så til de nøjagtige tal, hvis det varierer fx. 20gram :=)
Især fordi jeg tit skriver ind ca. hvad jeg vil spise inden jeg gør det, for at se som det passer ca. med hvad jeg "må". Bagefter retter jeg så til de nøjagtige tal, hvis det varierer fx. 20gram :=)
13 år5. maj 2011 kl. 18:58
Lone
administrator
administrator
Mængderne kan nu igen opdateres under info :-)
Hvis I lader felterne stå tomme eller skriver 0, bliver varen automatisk slettet fra listen.
Mvh Lone
Hvis I lader felterne stå tomme eller skriver 0, bliver varen automatisk slettet fra listen.
Mvh Lone
13 år6. maj 2011 kl. 14:17
i info vises nu et tal i stedet for f.eks. morgenmad, frokost osv.
Er det din mening at det skal være sådan ??
Med venlig hilsen Mujer