Tak til Lone

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Tak til Lone
Hej Lone.
Vil lige give dig en stor tak for alt det arbejde og timer, du har lagt i med at gøre denne side så super god og brugervenlig og med de nye tiltag endnu mere smart..
Tak
Hilsen Bente
13 år3. maj 2011 kl. 19:34
re: Tak til Lone
Hej Bente,

Tak for din tilbagemelding, jeg er glad for, at jeg kan hjælpe via denne side :-)

Mvh Lone
13 år3. maj 2011 kl. 20:05
Også tak fra mig! Fantastisk side. For første gang i mit liv er det mig, der bestemmer over maden.
Det er kun lykkes pga. hjælpen fra din supergode side!
Du gør virkelig en forskel! :)
13 år3. maj 2011 kl. 20:13
Hej Supermario,

Sådan! Dejligt at høre, at det er vendt til din fordel :-)
13 år3. maj 2011 kl. 20:50
Også en tusind tak fra mig Lone, for din store indsats - Du gør en kæmpestor forskel, for rigtig mange mennesker :O)

Jeg anbefaler varmt siden til alle der gider, at høre om den og mange er da også efterfølgende gået i gang herinde :O))

Endelig noget der virker og som man kan leve efter resten af livet - uden din hjælp, var jeg ALDRIG nået her til :O))

Endnu engang tusind, tusind tak.
13 år4. maj 2011 kl. 07:44
Kan kun tilslutte mig -siden er fantastisk, en dejlig støtte til kampen:) så 1000 tak :o)
13 år4. maj 2011 kl. 09:06
For os (Omalley og jeg) har denne side betydet et helt nyt liv :D og jeg har personligt fået en stor selvtillid - tak for alt et du gør for denne side :D
13 år4. maj 2011 kl. 09:10
Det er flotte ord, I giver med.
De går helt dybt i maven og gør mig virkelig glad :)
TAK

I må love at fortsætte jeres gode arbejde, så skal jeg forsøge at gøre fremskridt i takt med det herinde :)

... og husk husk husk at videregive jeres gode ønsker og diverse til mig. Det er dét der gør, at jeg ved, hvad I har brug for. Lad jer ikke begrænse af noget, der er rigtig meget, der kan lade sig gøre ;-)
13 år4. maj 2011 kl. 21:38
Tusind tak Lone - men kan det snart blive bedre :O)) - Men jo skal nok stille forslag, hvis jeg falder over noget :O))
13 år5. maj 2011 kl. 10:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...