#1 af bruger slettet
Bannerreklamer.
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
Bannerreklamer.
Det er en rigtig god ide med bannerreklamer, så der kan komme flere "kunder i butikken". Det er et vældig godt program, du har lavet, og jeg bruger det meget. Jeg anbefaler det også rundt omkring.
18 år18. december 2006 kl. 16:12
Lone
administrator
administrator
re: Bannerreklamer.
Tak, det lyder rigtig godt :-)
18 år18. december 2006 kl. 17:57
Rund (slettet)
re: Bannerreklamer.
Klikker også tit på reklamerne så Lone kan få nogle penge i kassen. Det er jo ikke helt gratis at køre sådan en side.
Endnu engang tak for en rigtig god side.
Endnu engang tak for en rigtig god side.
18 år20. december 2006 kl. 11:42
Lone
administrator
administrator
re: re: Bannerreklamer.
Jeg vil lige for en god ordens skyld sige, at jeg ikke tjener noget på de bannere, som vises i øjeblikket :-) (har dog overvejet denne form for bannere)
Bannerne er udlukkende til at optjene point (ikke penge), således at jeg kan skabe lidt reklame på andre sider. Så på den måde kan man jo godt sige, at det er lidt penge, for jeg har jo så heller ikke nogle udgifter ved at skulle reklamere (som jeg ellers havde fravalgt).
Det var bare lige for en god ordens skyld :-)
Det kunne godt være, at jeg skulle sætte lidt statistik på siden - som også I kan se - snart. For der kommer hele tiden nye til, det er dejligt at se :-)
Det må jeg lige se at få gjort, for det er faktisk meget sjovt at følge med i. Nok mest for mig dog :-)
Bannerne er udlukkende til at optjene point (ikke penge), således at jeg kan skabe lidt reklame på andre sider. Så på den måde kan man jo godt sige, at det er lidt penge, for jeg har jo så heller ikke nogle udgifter ved at skulle reklamere (som jeg ellers havde fravalgt).
Det var bare lige for en god ordens skyld :-)
Det kunne godt være, at jeg skulle sætte lidt statistik på siden - som også I kan se - snart. For der kommer hele tiden nye til, det er dejligt at se :-)
Det må jeg lige se at få gjort, for det er faktisk meget sjovt at følge med i. Nok mest for mig dog :-)
18 år20. december 2006 kl. 13:30