Fejl? når jeg bruger en motionsliste jeg har lavet...

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Fejl? når jeg bruger en motionsliste jeg har lavet...
Jeg har lagt nogle lister ind under motion som er fyldt ud med alle 24 timer.
Når jeg så vælger den som dagens motion trækker den kun 16 timer og 30 min ind.
Den har mindsket lidt i de forskellige timeantal.

Men hvis jeg går ind og checker min liste er den stadig på 24 timer.

Hvad gør jeg galt?

/lilled
18 år12. december 2006 kl. 10:44
Fejl rettet
Kære lilled,

Jeg havde ikke taget højde for, at der skulle kunne indtastes flere linjer af samme motionsform - altså f.eks. 2 x Stillesiddende arbejde.
Men selvfølgelig skal man kunne dette - det kan man jo også i indtastningen af mad.

Så nu har jeg rettet i koderne. Det vil ikke påvirke noget af det allerede indtastede, men du vil kunne se det fremover, når du benytter dine motionslister i indtastning af motion - de lister du allerede har oprettet, skal der ikke rettes i. De var indtastet helt korrekt - og virker nu også efter hensigten :-)

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på problemet :-)

Mvh Lone
18 år21. december 2006 kl. 23:14
re: Fejl rettet
Tak for det :-)
17 år31. december 2006 kl. 12:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });