#2 af Lone (administrator)
Fejl? når jeg bruger en motionsliste jeg har lavet...
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
Fejl rettet
Kære lilled,
Jeg havde ikke taget højde for, at der skulle kunne indtastes flere linjer af samme motionsform - altså f.eks. 2 x Stillesiddende arbejde.
Men selvfølgelig skal man kunne dette - det kan man jo også i indtastningen af mad.
Så nu har jeg rettet i koderne. Det vil ikke påvirke noget af det allerede indtastede, men du vil kunne se det fremover, når du benytter dine motionslister i indtastning af motion - de lister du allerede har oprettet, skal der ikke rettes i. De var indtastet helt korrekt - og virker nu også efter hensigten :-)
Tak fordi du gjorde mig opmærksom på problemet :-)
Mvh Lone
Jeg havde ikke taget højde for, at der skulle kunne indtastes flere linjer af samme motionsform - altså f.eks. 2 x Stillesiddende arbejde.
Men selvfølgelig skal man kunne dette - det kan man jo også i indtastningen af mad.
Så nu har jeg rettet i koderne. Det vil ikke påvirke noget af det allerede indtastede, men du vil kunne se det fremover, når du benytter dine motionslister i indtastning af motion - de lister du allerede har oprettet, skal der ikke rettes i. De var indtastet helt korrekt - og virker nu også efter hensigten :-)
Tak fordi du gjorde mig opmærksom på problemet :-)
Mvh Lone
18 år21. december 2006 kl. 23:14
bruger slettet
re: Fejl rettet
Tak for det :-)
17 år31. december 2006 kl. 12:08
Når jeg så vælger den som dagens motion trækker den kun 16 timer og 30 min ind.
Den har mindsket lidt i de forskellige timeantal.
Men hvis jeg går ind og checker min liste er den stadig på 24 timer.
Hvad gør jeg galt?
/lilled