#1 af vicki1983 (slettet)
ændringer i Nupo indtastninger..
Du læser en tråd i debat > madital.dkvicki1983 (slettet)
Hej.. har de sidste 14 dage ikke indtaget Nupo.. igår da jeg skal indtaste Nupo classic jordbær.. indtaster 32 g som en portion er.. den siger så at der kun er 77 kalorier i mod, 118 kalorier.. hvordan kan det være??
13 år2. maj 2011 kl. 05:53
bruger slettet
re: ændringer i Nupo indtastninger..
Jeg har samme problem. På min Nupo Jordbær står der godt nok, at den indeholder 109 kcal og ikke 118? Men 77 er i hvert fald alt for lidt, og jeg ved ikke, hvordan indtastningen er lavet, for den er i hvert fald slet ikke korrekt. Indtil videre har jeg indtastet Nupo Cacao i stedet, da den har samme kalorieindhold som Jordbær (109 kcal).
13 år2. maj 2011 kl. 13:31
vicki1983 (slettet)
oki, godt andre også oplever det..
Håber å at lone måske kan svare på det ??
huskede forkert, der er selvfølgelig og 109 kalorieri min jordbær..
tror også bare at jeg bruger, kakao indtil videre..
Håber å at lone måske kan svare på det ??
huskede forkert, der er selvfølgelig og 109 kalorieri min jordbær..
tror også bare at jeg bruger, kakao indtil videre..
13 år2. maj 2011 kl. 15:47
Lone
administrator
administrator
Hej - I har ret.
Jeg har tjekket Nupo classic jordbær og den stod til 240 kcal i stedet for 340 kcal pr. 100 gram. Det er nu rettet.
Grunden til at ændringen er opstået fra 14 dage siden til nu skyldes, at jeg har lavet programmet om til at tælle kalorier direkte efter tallet angivet på varedeklarationerne i stedet for at beregne energien ud fra protein, kulhydrat og fedt.
Tak for rettelsen :-)
Mvh Lone
Jeg har tjekket Nupo classic jordbær og den stod til 240 kcal i stedet for 340 kcal pr. 100 gram. Det er nu rettet.
Grunden til at ændringen er opstået fra 14 dage siden til nu skyldes, at jeg har lavet programmet om til at tælle kalorier direkte efter tallet angivet på varedeklarationerne i stedet for at beregne energien ud fra protein, kulhydrat og fedt.
Tak for rettelsen :-)
Mvh Lone
13 år2. maj 2011 kl. 17:00
vicki1983 (slettet)
Det er mig/os der takker :-)
13 år2. maj 2011 kl. 18:52