kludder i tallene

Du læser en tråd i debat > madital.dk

kludder i tallene
Når jeg taster min morgenmad ind (og jeg har valgt måltid)...f.eks. 100 g havregryn, 200 g mælk, 100 g banan 7 g. pecannødder og så trykker gem så gemmer den alt andet end havregrynen under mellemmåltid. Det er lidt trist, kan der gøres noget ved det??
13 år25. april 2011 kl. 07:16
re: kludder i tallene
Jeg har lige tastet 50 g havregryn, 10 g rosiner og 200 g minimælk ind og alt mit står altså som det skal under morgenmad ??? - Har du husket at vælge måltid, lige ovenover hvor du vælger gram ?? - du kan også lave det om efter, at du har indtastet det, så du skal bare vælge måltid - Håber at det gav mening :O))
13 år25. april 2011 kl. 07:30
Turbomoster : Tak fordi du prøvede, men som der står i parantes Ja så har jeg husket at vælge måltid...første gang tastede jeg alle tingene under morgenmad, før jeg tastede gem, bagefter prøvede jeg med alle ingredienserne hver for sig altså 100 g havregryn og så gem....de lagde under mogenmad....derefter slettede jeg det og indtastede 200 g mælk...det lagde også under morgenmad.

Men når jeg så indtaster 100 g havregryn (Mo) og 200 g mælk (mo) så ligger mælken sig under mellemmåltid
13 år25. april 2011 kl. 07:42
Hmmm!!!! kan man slette dumme indlæg i forumet??? Nu virker det igen, måske computeren bare ikke var stået op klokken 5...Note til mig selv : Mere tålmodighed *lol*
13 år25. april 2011 kl. 07:47
Hej tg83,

Jeg lader blot indlægget være. Det er meget rart, hvis andre oplever det samme, så kan man finde tråd i det :-)

Mvh Lone
13 år25. april 2011 kl. 13:18
Super at det virker for dig igen og husk, at der findes ingen dumme indlæg :O)))
13 år25. april 2011 kl. 13:35
Hej Lone,

Ja jeg skrev godtnok igår at nu virkede det igen, men jeg skal stadig taste ind og slette maden flere gange før det kommer ind under de rigtige katagorier.....jeg forstår det altså godtnok ikke.
13 år26. april 2011 kl. 08:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...