fejl i grønsager og frugt..

Du læser en tråd i debat > madital.dk

fejl i grønsager og frugt..
Når jeg indtaster grønt og frugt, viser den forkert antal gram.. det har den gjort igår og idag.. ændre der oplever det?? Den viser jo så også forkert i energifordelingen.. så får sure smileys..
13 år23. april 2011 kl. 22:09
re: fejl i grønsager og frugt..
***forældet link er fjernet***
13 år23. april 2011 kl. 22:12
Hej vicki1983,

Kartofler tæller ikke med i de 600 gram frugt og grønt. Jeg ændrer gerne kategorien for varen, hvis der skulle være en, der er kommet i en forkert.

Tallet i frugt og grønt har ikke specielt noget at gøre med energifordelingen. Energifordelingen beregnes på baggrund af alle varerne - uanset om de tæller med i frugt/grønt eller ej. Så energifordelingen vil ikke ændres selvom varerne skifter kategori, hvis det vel at mærke stadig er de samme varer der er indtastet.

Vil du give en tilbagemelding på, om ovenstående besvarede dit spørgsmål? Ellers svarer jeg gerne på et nyt :-)

Mvh Lone
13 år23. april 2011 kl. 23:29
Tak for dit svar;);) nu forstår jeg bedre..;);)
13 år24. april 2011 kl. 10:37
Der må være opstået en fejl et sted i programmeringen, for der er også flere fejl i mine data på oversigten. Jeg kan se at den f.eks. kun er iceberg salten der tæller med i frugt og grønt, selvom jeg har tastet andre "normale" grøntsager som tomat, agurk og peberfrugt. Kun müslien tæller som morgenmad på trods af at jeg også har indtastet en ostemad. Og jeg kunne blive ved. Dette giver fejl i energifordelingen over måltider, så det meste bliver sat på "mellemmåltider".

Er der rettet i programmet for nylig? Så vidt jeg kan se bliver der skrevet om samme problem d. 19 i denne måned.
13 år24. april 2011 kl. 23:09
Mystisk... Nu er det i orden igen... Der har ellers været fejl både i dag og i går. Men det er jo dejligt at det er i orden igen, så vi kan få alle vores glade smileyer. :)
13 år24. april 2011 kl. 23:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...