#2 af Need2befit (slettet)
idag regner den forkert
Du læser en tråd i debat > madital.dkNeed2befit (slettet)
re: idag regner den forkert
den regner ikke forkert hos mig, er du sikker på, at du har indtastet det rigtige antal g?
13 år19. april 2011 kl. 16:41
Ablanu
Nogle grønsagsblandinger o.lign. bliver ikke talt med.. Prøv at skriv herinde hvad du har fået at spise, så plejer Lone være god til at tilføje dem :)
13 år19. april 2011 kl. 22:23
Lone
administrator
administrator
Jeps, blot skriv til mig, hvis kategorierne ikke er rigtige :-)
13 år20. april 2011 kl. 13:53
Uldsokken (slettet)
Da jeg loggede ind dagen efter var den korrekt igen...så nok bare en midlertidig en... :-S..
Men noget andet er..hvorfor regner den ikke juice med under frugt og grønt? Har lige indtastet 16 fyldige appelsinjuice og der står 0 ved frugt og grønt?... Hmm..
Men noget andet er..hvorfor regner den ikke juice med under frugt og grønt? Har lige indtastet 16 fyldige appelsinjuice og der står 0 ved frugt og grønt?... Hmm..
13 år25. april 2011 kl. 10:29
Lone
administrator
administrator
Hej Uldsokken,
Jeg ved ikke, hvorfor du har oplevet den omtalte fejl, jeg har ikke pillet i den online kode i mellemtiden.
Hvis du oplever lignende senere, vil du da tage et par screenshots af det du mener er forkert + de tilhørende indtastninger? Så kan jeg nemlig undersøge det nærmere :-)
Ang. juice: her er du lige kommet mig et par dage i forkøbet :-)
Tidligere har systemet ikke været sat op til at kunne klare at trække 100g juice ud for hver dag - og jeg fandt det bedre at tælle juice for 0g end ende ud i at det for nogle talte 500g pr. dag i frugt og grønt, hvis det var den indtagne mængde.
Men her i påsken har jeg blandt andet arbejdet på dette da det var et af jeres højst prioriterede ønsker + sidens hastighed. Så du kan blot glæde dig til om et par dage. Jeg håber, at jeg får det online i dag, men så har jeg ikke lovet for meget ;-)
Mvh Lone
Jeg ved ikke, hvorfor du har oplevet den omtalte fejl, jeg har ikke pillet i den online kode i mellemtiden.
Hvis du oplever lignende senere, vil du da tage et par screenshots af det du mener er forkert + de tilhørende indtastninger? Så kan jeg nemlig undersøge det nærmere :-)
Ang. juice: her er du lige kommet mig et par dage i forkøbet :-)
Tidligere har systemet ikke været sat op til at kunne klare at trække 100g juice ud for hver dag - og jeg fandt det bedre at tælle juice for 0g end ende ud i at det for nogle talte 500g pr. dag i frugt og grønt, hvis det var den indtagne mængde.
Men her i påsken har jeg blandt andet arbejdet på dette da det var et af jeres højst prioriterede ønsker + sidens hastighed. Så du kan blot glæde dig til om et par dage. Jeg håber, at jeg får det online i dag, men så har jeg ikke lovet for meget ;-)
Mvh Lone
13 år25. april 2011 kl. 13:16
Hilsen Uldsokken