#2 af sønderstgård
Ændre i gårdagens motionsdagbog og indtastning af motion i profil
Du læser en tråd i debat > madital.dksønderstgård
re: Ændre i gårdagens motionsdagbog og indtastning af motion i profil
Jeg synes at det virker bedst, hvis jeg i min profil indtaster hvile position, og så taster alt hvad jeg laver hver dag. De timer jeg så ikke laver noget, tælles som hvile. Jeg mener nu ikke du får dobbelt op på kalorier.
Oppe i højre hjørne, hvor du finder datoen, kan du trykke skift og vælge lige den dato du ønsker. Så kan du altid gå tilbage og lave ændringer
Oppe i højre hjørne, hvor du finder datoen, kan du trykke skift og vælge lige den dato du ønsker. Så kan du altid gå tilbage og lave ændringer
13 år12. april 2011 kl. 16:48
Lone
administrator
administrator
Svar til s011490:
a) øverst i højre hjørne kan du skifte dato
b) du skal kun registrere motionen ét af stederne - enten under "Profil > ret profil" eller også på de enkelte dage.
Mvh Lone
a) øverst i højre hjørne kan du skifte dato
b) du skal kun registrere motionen ét af stederne - enten under "Profil > ret profil" eller også på de enkelte dage.
Mvh Lone
13 år12. april 2011 kl. 18:19
s011490 (slettet)
Mange tak for jeres hjælp :o)
13 år12. april 2011 kl. 21:20
a) Hvordan ændre man i tidligere dages motionsdagbog? Jeg har indtastet forkert mængde af motion i går, og vil gerne ændre det nu. Men kan kun finde ud af, hvordan man ændre i gårdagens madindtag.
b) Jeg løbetræner ca. 3 timer om ugen. Skal jeg både indtaste dette under profilen som krævende fysisk aktiv 3 timer pr. uge, og under de enkelte dages motionsdagbog? Eller kun en af stederne. Kan ikke lige lure, om jeg ved at indtaste det begge steder, får "dobbelt op" i forbrænde kalorier.