#1 af Bimsepigen (slettet)
systemet har skrevet en vægt ud i fremtiden - kan ikke slette den !
Du læser en tråd i debat > madital.dkBimsepigen (slettet)
Jeg skulle oprette et nyt mål, og derefter kan jeg se, at der pludselig er blevet oprettet en vægt (som ikke passer) til en dato ud i fremtiden (d. 23.04.) - og jeg kan ski'sme ikke få det slettet - hvad er der gået galt - og hvordan får jeg det væk ?
13 år11. april 2011 kl. 12:41
sønderstgård
re: systemet har skrevet en vægt ud i fremtiden - kan ikke slette den !
Kig under profil og tryk på vægt. Tryk derefter på den lille blyant til venstre, så kan du rette i det hele. :-)
13 år11. april 2011 kl. 15:53
Lone
administrator
administrator
Hej Bimsepigen,
Jeg er ikke helt klar over, om du mener, at du har oprettet et mål, som går langt ud i fremtiden, og som du vil ændre. Det gør du under Profil > mål.
Hvis det er en vægtindtastning klikker du på datoen øverst til højre og indtaster den dato, som fejlindtastningen ligger på. Herefter går du ind under Mad > indtast mad, sletter vægtindtastningen og trykker gem.
Husk at ændre tilbage til dags dato igen :-)
Mvh Lone
Jeg er ikke helt klar over, om du mener, at du har oprettet et mål, som går langt ud i fremtiden, og som du vil ændre. Det gør du under Profil > mål.
Hvis det er en vægtindtastning klikker du på datoen øverst til højre og indtaster den dato, som fejlindtastningen ligger på. Herefter går du ind under Mad > indtast mad, sletter vægtindtastningen og trykker gem.
Husk at ændre tilbage til dags dato igen :-)
Mvh Lone
13 år11. april 2011 kl. 19:22
Bimsepigen (slettet)
Tark tark - det lykkedes ;oD
13 år12. april 2011 kl. 11:52