#2 af Justangel (slettet)
Nyt ved lave energiindtag
Du læser en tråd i debat > madital.dkJustangel (slettet)
re: Nyt ved lave energiindtag
Er det i forhold til hvad du skriver vi skal have eller hvad det generelle råd for hvor mange kalroier man skal have??
Jeg har lige været inde på min profil og det ser ikke ud til jeg for en besked på min skærm - kan i hvert fald ikke se hvor henne.
Godt initiativ :D
Jeg har lige været inde på min profil og det ser ikke ud til jeg for en besked på min skærm - kan i hvert fald ikke se hvor henne.
Godt initiativ :D
13 år10. april 2011 kl. 21:31
Lone
administrator
administrator
re: Nyt ved lave energiindtag
Hej Justangel,
Der fremkommer en advarsel for profiler, som har et for lille energiindtag.
Mange vil gerne tabe sig hurtigt og spiser meget få kalorier hver dag - hvilket belaster kroppen uden at de ved dette.
Så det er ikke en anbefaling, mere en advarsel om at man ikke kører efter et ret godt vægttab.
Og advarslen kommer kun til de profiler, der har behov for den - jeg vil dog stramme lidt til senere hen, da den er sat lidt lavt pt. Men det bliver en justeringsperiode, indtil det ligger hvor det skal - måske en justeringsperiode uden ende ;-)
Mvh Lone
Mvh Lone
Der fremkommer en advarsel for profiler, som har et for lille energiindtag.
Mange vil gerne tabe sig hurtigt og spiser meget få kalorier hver dag - hvilket belaster kroppen uden at de ved dette.
Så det er ikke en anbefaling, mere en advarsel om at man ikke kører efter et ret godt vægttab.
Og advarslen kommer kun til de profiler, der har behov for den - jeg vil dog stramme lidt til senere hen, da den er sat lidt lavt pt. Men det bliver en justeringsperiode, indtil det ligger hvor det skal - måske en justeringsperiode uden ende ;-)
Mvh Lone
Mvh Lone
13 år11. april 2011 kl. 19:17
administrator
Funktionen vil blive rettet til efter behov.
Mvh Lone