#2 af bruger slettet
Lange tråde tager mega lang tid at åbne...
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
re: Lange tråde tager mega lang tid at åbne...
Jeg har ingen problemer med at åbne de lange tråde. Det tager ikke lang tid her. Det kunne måske være at det er din pc som er lidt langsom?
13 år5. april 2011 kl. 13:00
bruger slettet
Jeg oplever heller ingen problemer ved åbning af længere tråde. Kan godt mærke at det måske tager 1-2 sekunder længere end de korte, men det er også det hele.. Så vil også tro at det har noget at gøre med pc'ens hastighed.. Nogle pc'er har jo sværere ved at kapere den slags end andre
13 år5. april 2011 kl. 15:40
Ulla Mikkelsen
Jeg har heller ingen problemer med, at åbne de lange tråde - Så det må være din hastighed der driller - kan godt forstå, at det er noget øv for dig :O((
13 år5. april 2011 kl. 15:58
tynd74
Hej
jeg har også problemer med de lange tråde, og det skulle ikke skyldes min pc da vi har en hurtig internet forbindelse eller rettere høj
jeg har også problemer med de lange tråde, og det skulle ikke skyldes min pc da vi har en hurtig internet forbindelse eller rettere høj
13 år5. april 2011 kl. 16:37
bruger slettet
Hos mig tager det også lang tid at åbne de lange tråde. Min pc er en langsom, gammel fætter, så det har altid taget lidt længere tid end de korte, men den sidste uges tid er det blevet helt ekstremt. Det kan sagtens tage 1-2 min at åbne sådan en tråd, hvor det før kun tog 15-30 sek.
13 år5. april 2011 kl. 16:51
Lone
administrator
administrator
Hej med jer,
Jeg vil meget gerne se, om jeg på hurtig vis, kan gøre noget ved dette. Jeg vender tilbage.
Mvh Lone
Jeg vil meget gerne se, om jeg på hurtig vis, kan gøre noget ved dette. Jeg vender tilbage.
Mvh Lone
13 år5. april 2011 kl. 18:08
Lone
administrator
administrator
Jeg tror vist, at jeg har fundet en god løsning.
Meld gerne lige tilbage om I mærker samme forbedring som jeg gør her :-)
Mvh Lone
Meld gerne lige tilbage om I mærker samme forbedring som jeg gør her :-)
Mvh Lone
13 år5. april 2011 kl. 19:12
BMS (slettet)
Hej Lone.
Jeg mærker en klar forbedring!
Tak for det :-)
Jeg mærker en klar forbedring!
Tak for det :-)
13 år5. april 2011 kl. 21:32
mopsie
Jeg har også mærket en klar forbedring i forhold til igår. Igår tog det rigtig lang tid at hente samtlige sider her.
13 år5. april 2011 kl. 21:57
jeg vil jo gerne give mit besyv med og støtte og opmuntre andre som også er igang med et vægttab af de store. Men det tager så pokkers lang tid at åbne trådene - så jeg opgiver hyppigt. Korte tråde som her i dette forum går det tjept at åbne. Kan problemet med de lange tråde mon løses rent teknisk - på nogen måde? Så man stadig kunne vælge at læse hele tråden - men også kunne vælge at blot åbne de sidste f.eks fem indlæg.
Med venlig hilsen
Solakka