#2 af Lone (administrator)
Flere aktiviteter på listen?
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Flere aktiviteter på listen?
Hej solakka,
Jeg har desværre ikke mulighed for selv at tilføje nye aktiviteter til listen.
Det er en liste, jeg har hentet fra USA og oversat til dansk. Programmet vil blive utroværdigt, hvis jeg selv gik ind og definerede nogle specifikke aktivitetsniveauer, så det vil jeg ikke.
Hvis du mener, at du ligger imellem 2 niveauer og fx har været ude at ride i 1 time, kan du jo fx taste 1 time af én aktivitet og 1 time af en anden aktivitet for at få et mellemniveau.
Ligeledes har du selv mulighed for at taste kalorier ind via "Fri træning" som står som nr. 1 i søgeboksen til venstre, når du taster aktivitet ind.
Dette er dog mest tænkt til, hvis man benytter sig af pulsur.
Sjus dig frem, det går garanteret ikke helt galt :-)
Og god fornøjelse med de 27 kg, jeg håber at programmet vil være et godt værktøj helt til målet :-)
Mvh Lone
Jeg har desværre ikke mulighed for selv at tilføje nye aktiviteter til listen.
Det er en liste, jeg har hentet fra USA og oversat til dansk. Programmet vil blive utroværdigt, hvis jeg selv gik ind og definerede nogle specifikke aktivitetsniveauer, så det vil jeg ikke.
Hvis du mener, at du ligger imellem 2 niveauer og fx har været ude at ride i 1 time, kan du jo fx taste 1 time af én aktivitet og 1 time af en anden aktivitet for at få et mellemniveau.
Ligeledes har du selv mulighed for at taste kalorier ind via "Fri træning" som står som nr. 1 i søgeboksen til venstre, når du taster aktivitet ind.
Dette er dog mest tænkt til, hvis man benytter sig af pulsur.
Sjus dig frem, det går garanteret ikke helt galt :-)
Og god fornøjelse med de 27 kg, jeg håber at programmet vil være et godt værktøj helt til målet :-)
Mvh Lone
13 år2. april 2011 kl. 06:35
solakka
re: Flere aktiviteter på listen?
Tak Lone for hurtigt svar!
Ja så er der jo ikke så meget at gøre vedr. lidt mere eksotiske aktiviteter. Det der med at sjusse sig frem vedr. aktiviteter kender jeg godt!
Suuk - det havde dog været perfekt hvis det havde været muligt - fordi så havde jeg jo kunnet bruge madital som logbog for træningen af den lille firbenede ;o) !!
Det er jo ikke kun mig som skal i form!
Solakka
Ja så er der jo ikke så meget at gøre vedr. lidt mere eksotiske aktiviteter. Det der med at sjusse sig frem vedr. aktiviteter kender jeg godt!
Suuk - det havde dog været perfekt hvis det havde været muligt - fordi så havde jeg jo kunnet bruge madital som logbog for træningen af den lille firbenede ;o) !!
Det er jo ikke kun mig som skal i form!
Solakka
13 år2. april 2011 kl. 09:36
mon det kunne lade sig gøre at få ind lidt flere typer af ridning...?
Hvis det kan lade sig gøre ville jeg blive glad!
Ridning generel kan jo bruges... men det ville være fedt hvis man kunne vælge mellem skridt , trav, galop, tölt - og jeg håber jo, at flyvende pas skal blive aktuelt en dag...
Plage plage - og for at citere Michael "lave trutmund og stampe" ;o)
Jeg vil her på forhånd sige tak til dig - uden din glimrende hjemmeside ville jeg nok have svært ved at gennemføre det vægttab på 27 kg som min læge mener er nødvendig!
glad og taknemmelig hilsen fra
Solakka