Vægt ændret pludselig??

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Vægt ændret pludselig??
Jeg oprettede et nyt mål igår, da jeg efter at have været fraværende var kommet 4 kg. på igen... hmm.. Nå, men jeg logger ind her til aften for at skrive hvad jeg har spist osv, og tilmin store overraskelse står der nu at min vægt er 66,8 kg!! Den var 72 igår, og selv om det da er rart at det går stærkt, så er det altså ikke noget jeg har tastet ind, og er også ret sikker på at min badevægt ikke er enig :-D
Hvordan kan dette lade sig gøre? Kan det have noget med det gamle mål at gøre, som jo ikke blev opnået?
Hilsen Mia
18 år31. oktober 2006 kl. 18:47
re: Vægt ændret pludselig??
Nå, n u gik der da helt ged i den, indlægget kom 3 gange, sorry :-) Jeg har lavet et nyt mål igen igen, så må vi se om det bliver der med den rigtige startvægt :-)
18 år31. oktober 2006 kl. 18:55
re: re: Vægt ændret pludselig??
Hej Mia,

Den vægt der bliver vist, når du logger ind på siden, er din senest indtastede vægt, og har som sådan ikke noget med det indtastede mål at gøre. Målet er fast, hvorimod din daglige vægt svinger - helst nedad ;-) - og er dermed den der hele tiden vises.

Dvs. den vægt som du har set må være den, du indtastede sidst, du benyttede madital.

Næste gang du skriver dagsvægten ind under mad, opdateres den (se vægten i det lysegrå felt)

Mvh Lone
18 år31. oktober 2006 kl. 21:45
re: re: re: Vægt ændret pludselig??
Nåre, det var DET der var galt :-)
Jeg kunne se at den havde rykket ned igen idag da jeg loggede ind, og jeg havde faktisk også ledt efter rubrikken hvor jeg kunne taste min vægt ind, men nu fandt jeeg den, og det virker. Tak for det :-)
Mia
18 år2. november 2006 kl. 15:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });