Flytning til ny server
Du læser en tråd i debat > madital.dkalicesc
re: Flytning til ny server
Mine indtastninger fra igår (fra formiddagen og altså før I lukkede siden ned) står dobbelt. Så jeg fik et chok da jeg så mit indtagede kalorie-indtag fra igår!! ;)
13 år24. marts 2011 kl. 08:36
Frandsen1987 (slettet)
Oplevede det samme alt der var tastet ind inden serveren blev lukket ned stod dobbelt.
13 år24. marts 2011 kl. 08:55
alicesc
Men jeg har selv redigeret, så det ser fint ud nu.
13 år24. marts 2011 kl. 11:49
Lone
administrator
administrator
En anden gang vil jeg først åbne, når alt er overført, så undgår vi også dobbeltdataene på selve flyttedagen :-/
Men godt at høre, at det ikke volder større problemer :-)
Selvom jeg selvfølgelig beklager dette :-/
Mvh Lone
Men godt at høre, at det ikke volder større problemer :-)
Selvom jeg selvfølgelig beklager dette :-/
Mvh Lone
13 år24. marts 2011 kl. 12:02
Altfortyk (slettet)
Hejsa
jeg kan ikke se mine grafer...
mvh trine
jeg kan ikke se mine grafer...
mvh trine
13 år24. marts 2011 kl. 13:04
MorLisa
Jeg kan heller ikke se mine grafer - eller redigere dagen i går..
13 år24. marts 2011 kl. 13:18
Lone
administrator
administrator
Hej Trine,
Jeg vil lige høre, om graferne ikke viser noget billede, eller om du synes de er små og dermed ikke kan ses?
Hej MorLisa,
Har du klikket på linket øverst til højre i det orange felt og valgt 23. marts? (23-03-2011) Herefter skulle du gerne kunne gå ind under Mad > indtast mad og redigere, hvis du er en af brugerne, som har fået dobbelt for gårsdagens mad.
Mvh Lone
Jeg vil lige høre, om graferne ikke viser noget billede, eller om du synes de er små og dermed ikke kan ses?
Hej MorLisa,
Har du klikket på linket øverst til højre i det orange felt og valgt 23. marts? (23-03-2011) Herefter skulle du gerne kunne gå ind under Mad > indtast mad og redigere, hvis du er en af brugerne, som har fået dobbelt for gårsdagens mad.
Mvh Lone
13 år24. marts 2011 kl. 20:23
MorLisa
Jeg fandt ud af at rette det dobbelte fra d 23... jeg kan ikke huske hvordan nu, men ikke helt på sædvanlig måde..
Men... der er stadig ingen grafer for måltider, motion og cm at se! Savner dem meget :/ Der står vist 'error 2040' hvis det hjælper..?
Men... der er stadig ingen grafer for måltider, motion og cm at se! Savner dem meget :/ Der står vist 'error 2040' hvis det hjælper..?
13 år25. marts 2011 kl. 11:24
MorLisa
Beklager.. der står 'error 2014'...
13 år25. marts 2011 kl. 11:26
administrator
Mvh Lone