#2 af Frk L (slettet)
Aktivt mål
Du læser en tråd i debat > madital.dkFrk L (slettet)
re: Aktivt mål
Hej Tina.
Hvis du klikker på profil og mål, kan du se om dit mål stadig er aktivt. Jeg har ikke lagt mærke til "aktivt mål" som knap ellers. Hvis du trykker nyt mål, laver du så et nyt aktivt mål.
MVH Anja
Hvis du klikker på profil og mål, kan du se om dit mål stadig er aktivt. Jeg har ikke lagt mærke til "aktivt mål" som knap ellers. Hvis du trykker nyt mål, laver du så et nyt aktivt mål.
MVH Anja
18 år25. oktober 2006 kl. 15:12
Tina J (slettet)
re: re: Aktivt mål
Ja, mit mål er stadig aktivt. Under info er der knapper med "vis i dag", "2 uger tilbage" og "4 uger tilbage" Synes der også plejer at være en knap med "aktivt mål", men jeg tager måske fejl. Men tusind tak for svaret. Alle funktionerne herinde er endnu meget nye for mig, men det kommer nok. Har faktisk også et spørgsmål i forhold til at taste egne varer ind. Jeg kan ikke finde natrium, hedder det evt. noget andet ?
Mvh Tina.
Mvh Tina.
18 år25. oktober 2006 kl. 15:34
Lone
administrator
administrator
re: re: re: Aktivt mål
Hej Tina,
Du har ret, der skal være en valgmulighed, der hedder "aktivt mål". Funktionen er ikke blevet slettet, men den findes kun under mad. Ikke motion.
Mvh Lone
Du har ret, der skal være en valgmulighed, der hedder "aktivt mål". Funktionen er ikke blevet slettet, men den findes kun under mad. Ikke motion.
Mvh Lone
18 år25. oktober 2006 kl. 17:28
Tina J (slettet)
re: re: re: re: Aktivt mål
Hej, alt virker som det skal nu. Har fundet "knappen" ;-)
Tak,
Mvh Tina
Tak,
Mvh Tina
18 år25. oktober 2006 kl. 17:59
Ellers tak for et supergodt site.
Mvh Tina J