#2 af JiBar (slettet)
Vitamin Pille indtastning
Du læser en tråd i debat > madital.dkJiBar (slettet)
re: Vitamin Pille indtastning
Hej Mariah81
velkommen til siden, og held og lykke med dine mål :)
det er faktisk rimelig simpelt. Du går op fanen mad og vælger ny vare... så kommer du ind på en side hvor du kan indtaste næringsindholdet i mad. Aller øverst på den side, står der om man ønsker at indtaste et kosttilskud. Det trykker du så bare på, og så er det bare igang med at indtaste dine vitaminer. :)
håber svaret var forståelig og kunne bruges :)
velkommen til siden, og held og lykke med dine mål :)
det er faktisk rimelig simpelt. Du går op fanen mad og vælger ny vare... så kommer du ind på en side hvor du kan indtaste næringsindholdet i mad. Aller øverst på den side, står der om man ønsker at indtaste et kosttilskud. Det trykker du så bare på, og så er det bare igang med at indtaste dine vitaminer. :)
håber svaret var forståelig og kunne bruges :)
13 år7. marts 2011 kl. 20:32
bruger slettet
Mange tak for hjælpen :)
13 år7. marts 2011 kl. 20:39
Kirstine79 (slettet)
Hej
Når man indtaster i ny vare, indtaster man hvor meget der er i en pille og ikke i 100 g.
Når man indtaster dagligt, indtaster man så stadig antal gram man har spist af pillerne eller indtaster man antal piller?
Når man indtaster i ny vare, indtaster man hvor meget der er i en pille og ikke i 100 g.
Når man indtaster dagligt, indtaster man så stadig antal gram man har spist af pillerne eller indtaster man antal piller?
13 år10. marts 2011 kl. 11:00
Jeg er ny bruger herinde, og jeg ville høre hvordan jeg kan indtaste de forskellige vitaminer jeg tager dagligt?
Mange hilsner
Mariah