"tråde du deltager i"

Du læser en tråd i debat > madital.dk

"tråde du deltager i"
Hvad er op og ned i "tråde du deltager i"? Jeg er forvirret over hvilken rækkefølge de ligger i og hvordan jeg ved, om der er kommet nye svar.. Og hvad er 'Antal svar'? Jeg har efterhånden prøvet at regne det ud noget tid, men jeg kan simpelthen ikke finde rundt i det..
13 år1. marts 2011 kl. 10:00
re: "tråde du deltager i"
Hej Lunaba,

Tråde du deltager i er nogle, som du enten har skrevet første eller et senere indlæg i.

Rækkefølgen i trådoversigten: dem der er svaret i senest står øverst.

Antal svar: forummet er tænkt som at det første indlæg er et spørgsmål, der stilles af en bruger, og alle efterfølgende indlæg i den samme tråd er "svar". Nu hvor du spørger til det kan jeg godt se, at der jo sagtens blot kan lægges kommentarer osv. ind, og derfor er "svar" måske et misvisende ord. Det er blot indlæg ud over det første i en tråd.

Du er som altid velkommen til at spørge igen :-)

Mvh Lone
13 år2. marts 2011 kl. 16:12
Rækkefølgen i trådoversigten passer ikke.. Jeg ved ikke, hvad de står efter, men jeg tror, at det er hvornår de er oprettet - jeg ser i hvert fald nye indlæg i tråde der er flere sider bagud..
Det gør det enormt svært at følge med hos folk..

Antal svar er ikke så meget 'hvad' det er, mere hvordan det tælles.. For det er i hvert fald ikke antal svar i alt..

(Det sene svar skyldes, at jeg skulle have tid til at tjekke min påstand)
13 år22. marts 2011 kl. 22:45
.. Men så kom den her op i toppen.. Måske efter hvornår man sidst selv svarede i den?
13 år23. marts 2011 kl. 09:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...