Kolesterol?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Kolesterol?
Hvad betyder det, når der står under en af graferne kolesterol i madvarerne?
18 år20. september 2006 kl. 16:35
re: Kolesterol?
Hej krummelise

Velkommen til!

Jeg kan se i din profil at du har fået konstateret forhøjet kolestorol. Hvorfor fik du dit tal målt?

Hilsen Asta
18 år20. september 2006 kl. 16:41
re: re: Kolesterol?
Det var måske et underligt spørgsmål - men jeg tænker på om hvilke symptomer man skal være opmærksom på, hvis man gerne vil passe på sit kolestorol tal.
18 år20. september 2006 kl. 16:49
re: re: re: Kolesterol?
Jeg har lige fået det målt for 3 uger siden, og jeg fik taget en masse blodprøver, fordi jeg sveder MEGET når jeg skal lave noget. f.eks, hvis jeg har cyklet en tur til fakta, så skal jeg skifte tøj, når jeg kommer hjem, og er næsten nødt til at gå i bad igen igen. Jeg er også altid meget træt. Jeg har også fået taget for stofskiftet og sukkersyge, men det er i orden.
18 år20. september 2006 kl. 17:17
re: Kolesterol?
Grafen for kolesterol viser max-grænsen for anbefalet dagligt indtag
18 år20. september 2006 kl. 17:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });