#2 af Lone (administrator)
energiunderskud
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: energiunderskud
Energiunderskuddet er fjernet fra folks profiler, fordi beregningerne gik ud fra vægten fra dag til dag og dermed svingede ret meget og var meget svær at planlægge dagene efter - det var den gamle beregningsmetode, som jeg havde ladet stå, fordi nogle brugte den, efter jeg havde lavet den om. Men nu synes jeg at det var på tide at slette den, fordi den ikke går ud fra samme beregning som i oversigten.
Underskuddet i oversigten opdateres ikke, fordi den skal være den samme hver dag. Det er beregnet ud fra, hvor mange kilo du skal tabe dig, og så er kiloene/kalorierne delt ud på et lige stort underskud hver dag, hvis du ifølge programmet skal tabe det indtastede kilo.
Så man kan godt sige, at den ikke opdateres - eller at "den opdateres hver dag", blot til det samme. Pointen er at kiloene/kalorierne er delt lige på hver dag i stedet for at den svinger meget (efter vægten) og giver et uklart billede.
Håber det svar nok på spørgsmålet :-)
Og tillykke med de tabte kilo ;-)
Underskuddet i oversigten opdateres ikke, fordi den skal være den samme hver dag. Det er beregnet ud fra, hvor mange kilo du skal tabe dig, og så er kiloene/kalorierne delt ud på et lige stort underskud hver dag, hvis du ifølge programmet skal tabe det indtastede kilo.
Så man kan godt sige, at den ikke opdateres - eller at "den opdateres hver dag", blot til det samme. Pointen er at kiloene/kalorierne er delt lige på hver dag i stedet for at den svinger meget (efter vægten) og giver et uklart billede.
Håber det svar nok på spørgsmålet :-)
Og tillykke med de tabte kilo ;-)
18 år20. september 2006 kl. 08:57
Ellers tak for et godt program. Jeg har allerede tabt næsten 3 kg :)