#2 af Lone (administrator)
omega 3 og 6
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: omega 3 og 6
Har netop svaret pr. mail :-) Håber svaret var fyldestgørende, ellers er du velkommen til at skrive igen.
Mvh Lone
Mvh Lone
13 år8. februar 2011 kl. 17:37
alicesc
Må vi andre høre det korte svar?
Jeg har også tænkt på hvordan jeg kan indtaste mine fiskepiller.
Jeg har også tænkt på hvordan jeg kan indtaste mine fiskepiller.
13 år9. februar 2011 kl. 13:32
Lone
administrator
administrator
Jep, svaret på omega 3 og 6 lød sådan:
Programmet arbejder ikke med fedtsyrernes undergrupperinger. Omega 3 og 6 fedtsyrerne er begge specifikt navngivne flerumættede fedtsyrer og tilhører derfor denne gruppe. Det er ikke noget, jeg overvejer at ændre, da dette er udspecificeret for meget få varer. Vil du beskrive dybere, hvorfor du ønsker disse medtaget?
Mvh Lone
Programmet arbejder ikke med fedtsyrernes undergrupperinger. Omega 3 og 6 fedtsyrerne er begge specifikt navngivne flerumættede fedtsyrer og tilhører derfor denne gruppe. Det er ikke noget, jeg overvejer at ændre, da dette er udspecificeret for meget få varer. Vil du beskrive dybere, hvorfor du ønsker disse medtaget?
Mvh Lone
13 år9. februar 2011 kl. 20:24
alicesc
Naturligvis. Hvis jeg har misforstået noget må du gerne rette mig (altid godt at lære nyt).
Min viden om det er at fiskeolie kan bruges som en erstatning for at få 200 gram fisk om ugen. Da jeg har hypermobile led går jeg meget op i at få det jeg har behov for, så det kan lindre smerterne. Så derfor ville jeg mene at "tælleren" på siden med fisk var en god indikation på hvorvidt jeg får det jeg bør af de olier.
Min viden om det er at fiskeolie kan bruges som en erstatning for at få 200 gram fisk om ugen. Da jeg har hypermobile led går jeg meget op i at få det jeg har behov for, så det kan lindre smerterne. Så derfor ville jeg mene at "tælleren" på siden med fisk var en god indikation på hvorvidt jeg får det jeg bør af de olier.
13 år10. februar 2011 kl. 08:02
Lone
administrator
administrator
Hej Alice,
Tak for forklaringen.
Der er flere herinde, der for nyligt har kontaktet mig angående omega-fedtsyrerne.
Hvis jeg finder kilder hertil, er det noget, som jeg helt sikkert vil overveje skal ind i programmet.
Mvh Lone
Tak for forklaringen.
Der er flere herinde, der for nyligt har kontaktet mig angående omega-fedtsyrerne.
Hvis jeg finder kilder hertil, er det noget, som jeg helt sikkert vil overveje skal ind i programmet.
Mvh Lone
13 år20. februar 2011 kl. 12:38
Jeg mangler lidt at kunne følge med i omega indtagende.
har ikke fundet dem , så hvis de er der mangler jeg info.
Hvis ikke, var det måske noget der kunne føjes til?