#2 af bruger slettet
Se kcal inden man taster gem
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
re: Se kcal inden man taster gem
Jeg plejer bare at taste det, og så slette igen, hvis det er for meget...
13 år3. februar 2011 kl. 12:01
bruger slettet
Det gør jeg også, synes bare det er lidt irriterende.
Også fordi jeg ikke kan se, generelt, hvor meget det indeholder og derved kan huske det på sigt...
Også fordi jeg ikke kan se, generelt, hvor meget det indeholder og derved kan huske det på sigt...
13 år3. februar 2011 kl. 12:11
Tinee (slettet)
Jeg gør også som Sascha... Men jeg vil da give dig ret i, at det kunne være en rar feature, så man kunne tjekke tingene ud INDEN man proppede dem i munden :)
13 år3. februar 2011 kl. 13:34
Lone
administrator
administrator
Kære Duddie81,
Jeg er forhåbentligt snart klar med en ny version af programmet. I denne er det muligt hele tiden at følge med i, hvor meget man har indtastet. Det bliver godt nok ikke før, man indtaster, men det hele findes på én side, så det er nemt i stedet for at gå frem og tilbage imellem indtastning og oversigt som her for at se, hvad man kan spise.
Jeg skriver det herinde, når den nye version er klar.
Mvh Lone
Jeg er forhåbentligt snart klar med en ny version af programmet. I denne er det muligt hele tiden at følge med i, hvor meget man har indtastet. Det bliver godt nok ikke før, man indtaster, men det hele findes på én side, så det er nemt i stedet for at gå frem og tilbage imellem indtastning og oversigt som her for at se, hvad man kan spise.
Jeg skriver det herinde, når den nye version er klar.
Mvh Lone
13 år4. februar 2011 kl. 18:04
bruger slettet
Så det bliver muligt at se hvor mange kcal man indtager ved at spise et stk. knækbrød? Men det kommer først frem, når man har trykket gem... ???
For det savner jeg nemlig også... Lige nu skriver den bare, hvad jeg har til gode osv. men ikke hvad hver ting egentllig indeholder...
For det savner jeg nemlig også... Lige nu skriver den bare, hvad jeg har til gode osv. men ikke hvad hver ting egentllig indeholder...
13 år4. februar 2011 kl. 22:50
Lone
administrator
administrator
Hej,
Hvad hver ting indeholder kan du se i denne version også. Gå ind under Info > mad, så får du en meget specificeret liste :-)
Og ja, dette kommer også på indtastningssiden i det nye system (jeg har desværre ikke en dato for, hvornår denne er fri for fejl, men jeg skriver det herinde).
Mvh Lone
Mvh Lone
Hvad hver ting indeholder kan du se i denne version også. Gå ind under Info > mad, så får du en meget specificeret liste :-)
Og ja, dette kommer også på indtastningssiden i det nye system (jeg har desværre ikke en dato for, hvornår denne er fri for fejl, men jeg skriver det herinde).
Mvh Lone
Mvh Lone
13 år6. februar 2011 kl. 17:26
Anne1976 (slettet)
Betyder det så også, at man vil kunne få en specifikation af hvert enkelt måltid?
Jeg tænker på - nu står der aftensmad - procent og kcal - men jeg kan ikke se hvor meget hver enkelt ingrediens i aftensmaden "koster".
I øvrigt - Tusind tak for en god side.
Jeg tænker på - nu står der aftensmad - procent og kcal - men jeg kan ikke se hvor meget hver enkelt ingrediens i aftensmaden "koster".
I øvrigt - Tusind tak for en god side.
13 år13. februar 2011 kl. 08:17
Anne1976 (slettet)
Undskyld - har fundet det jeg søgte under INFO - beklager.....
13 år13. februar 2011 kl. 08:18
Lone
administrator
administrator
Tak fordi du skriver dette tilbage, jeg er glad for at du fandet det rette sted :-)
13 år20. februar 2011 kl. 12:40
Jeg tænker, hvis man er lidt ekstra sulten sent på aften, og har en smule kcal tilbage.
Her ville det være rart, at man kan se hvad man 'må' spise...