#2 af Lone (administrator)
Moderat vs. anstrengende fritidsaktivitet.
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Moderat vs. anstrengende fritidsaktivitet.
Hej Goldilocks,
Du kan gå efter, at "moderat" er aktivitet uden sved på panden og "anstrengende" er aktivitet, som giver sved på panden. Nu sveder vi jo ikke lige meget, men jeg håber, at du alligevel har en fornemmelse af, hvor dine timer skal placeres ud fra denne beskrivelse.
Til info er det min egen forklaring, og dermed ikke en jeg har fra kilden til inddelingen af aktivitetsniveauerne.
Mvh Lone
Du kan gå efter, at "moderat" er aktivitet uden sved på panden og "anstrengende" er aktivitet, som giver sved på panden. Nu sveder vi jo ikke lige meget, men jeg håber, at du alligevel har en fornemmelse af, hvor dine timer skal placeres ud fra denne beskrivelse.
Til info er det min egen forklaring, og dermed ikke en jeg har fra kilden til inddelingen af aktivitetsniveauerne.
Mvh Lone
13 år26. januar 2011 kl. 21:12
Lone
administrator
administrator
re: Moderat vs. anstrengende fritidsaktivitet.
I øvrigt er ingen spørgsmål til programmet malplacerede - endelig spørg, hvis I er i tvivl :-)
13 år26. januar 2011 kl. 21:13
Jeg kom lige i tvivl, hvad jeg skal indtaste under "moderat" og "anstrengende" fritidsaktivitet.
Hvis jeg træner i fitnesscentret 4-5 timer om ugen, skal jeg så angive det under "anstrengende fritidsaktivitet"? Jeg indtastede det nemlig under "moderat", og jeg synes, mit energibehov var lidt lavt.. men jeg håber I kan hjælpe..