nye mad vare?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

nye mad vare?
når man indtaster mad.. sys jeg det ku være rart evt at ku indtaste en pande kage eller flæskesteg og sån? så man ogs har mulighed for at regne på sin aftensmad..det samme med forskellige Sovse.. evt bearnaise eller Hollandaise, eller kødsovs og sån?

hva sysb i?
18 år22. august 2006 kl. 17:32
re: nye mad vare?
Det kan du også, det kræver bare et større arbejde. Du skal nemlig indtaste din opskrift først.
18 år22. august 2006 kl. 18:39
re: nye mad vare?
Det kan du også, det kræver bare et større arbejde. Du skal nemlig indtaste din opskrift først.
18 år22. august 2006 kl. 18:39
re: re: nye mad vare?
okay.. men tænkte mere på om der ikke kommer flere standart mulighedder? feks at kan indtaste et Æble?
det ku være smart med nogen Kategorier. som morgen mad middags mad aftens mad og furgt(mellemmåltider) og evt slik så dem der Synder ogs kan taste deres synd ind=)
18 år23. august 2006 kl. 16:45
re: re: re: nye mad vare?
jeg er bange for jeg ikke helt forstår hvad du mener, for du kan jo indtaste et æble. Hvis jeg skal være ærlig tror jeg ikke helt , at du har fundet ud af at bruge programmet optimalt endnu.

Hvis du mangler nogle varer, kan du taste dem ind under ny vare ved at bruge oplysningerne på varedeklarationen.
18 år23. august 2006 kl. 21:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });