#2 af Kirsten P (slettet)
nye mad vare?
Du læser en tråd i debat > madital.dkKirsten P (slettet)
re: nye mad vare?
Det kan du også, det kræver bare et større arbejde. Du skal nemlig indtaste din opskrift først.
18 år22. august 2006 kl. 18:39
Kirsten P (slettet)
re: nye mad vare?
Det kan du også, det kræver bare et større arbejde. Du skal nemlig indtaste din opskrift først.
18 år22. august 2006 kl. 18:39
bruger slettet
re: re: nye mad vare?
okay.. men tænkte mere på om der ikke kommer flere standart mulighedder? feks at kan indtaste et Æble?
det ku være smart med nogen Kategorier. som morgen mad middags mad aftens mad og furgt(mellemmåltider) og evt slik så dem der Synder ogs kan taste deres synd ind=)
det ku være smart med nogen Kategorier. som morgen mad middags mad aftens mad og furgt(mellemmåltider) og evt slik så dem der Synder ogs kan taste deres synd ind=)
18 år23. august 2006 kl. 16:45
Kirsten P (slettet)
re: re: re: nye mad vare?
jeg er bange for jeg ikke helt forstår hvad du mener, for du kan jo indtaste et æble. Hvis jeg skal være ærlig tror jeg ikke helt , at du har fundet ud af at bruge programmet optimalt endnu.
Hvis du mangler nogle varer, kan du taste dem ind under ny vare ved at bruge oplysningerne på varedeklarationen.
Hvis du mangler nogle varer, kan du taste dem ind under ny vare ved at bruge oplysningerne på varedeklarationen.
18 år23. august 2006 kl. 21:35
hva sysb i?