Beta - forslag til forbedring og strøtanker
Du læser en tråd i debat > madital.dkveile
re: Beta - forslag til forbedring og strøtanker
Hej ALice
Vil bare lige sige at du skal huske at stemme på dine ønsker inde på betasiden. Der er også een vedr. infosiden
Vil bare lige sige at du skal huske at stemme på dine ønsker inde på betasiden. Der er også een vedr. infosiden
13 år13. januar 2011 kl. 15:45
Lone
administrator
administrator
Hej alicesc,
Jeg kan ikke undgå at høre jeres mangel ang. infosiden. Jeg har givet en forklaring til den nye infoside - læs den evt. her: (link er forældet)
Jeg lover dig, at jeg vil tage jeres kommentarer seriøst, og at vi finder en løsning, hvis I ikke mener, at det nye er godt nok.
Det nye er lavet som en forbedring - selvfølgelig ikke en forringelse :-)
Mvh Lone
Jeg kan ikke undgå at høre jeres mangel ang. infosiden. Jeg har givet en forklaring til den nye infoside - læs den evt. her: (link er forældet)
Jeg lover dig, at jeg vil tage jeres kommentarer seriøst, og at vi finder en løsning, hvis I ikke mener, at det nye er godt nok.
Det nye er lavet som en forbedring - selvfølgelig ikke en forringelse :-)
Mvh Lone
13 år13. januar 2011 kl. 22:39
Lone
administrator
administrator
Tiden er i øvrigt blevet bedre i dag - dog hvis du bruger Firefox, hvilket ikke er en af dem, du nævner.
Men de har knækket koden på, hvad der er fejlen, så nu går jeg ud fra, at det også bliver forbedret i IE snart :-)
Kalorier: jep, årsagen som du skriver er rigtig.
Mvh Lone
Men de har knækket koden på, hvad der er fejlen, så nu går jeg ud fra, at det også bliver forbedret i IE snart :-)
Kalorier: jep, årsagen som du skriver er rigtig.
Mvh Lone
13 år13. januar 2011 kl. 22:41
alicesc
Hej Lone
Tak som altid for et hurtigt svar :)
Jeg er også sikker på at siden nok skal blive god - og er glad for at du holder den gamle side åben indtil det er ordentligt. jeg vil fortsat prøve at køre mit "regnskab" på begge sider.
Jeg kan se at du påtænker at gøre det til en betalingsside - hvilket jeg sagtens kan forstå.
Mit forslag ville dog være at give nye brugere en gratis prøvemåned. Hvis jeg var stødt på denne side, men skulle betale straks for at prøve den, ja så ville jeg ikke være medlem idag og stadig en del kg tungere!
Men nu hvor jeg kender den ville det ikke genere mig at betale for medlemsskab. Det er jo en fantastisk side :)
Mvh og af hjertet tak, Alice
Tak som altid for et hurtigt svar :)
Jeg er også sikker på at siden nok skal blive god - og er glad for at du holder den gamle side åben indtil det er ordentligt. jeg vil fortsat prøve at køre mit "regnskab" på begge sider.
Jeg kan se at du påtænker at gøre det til en betalingsside - hvilket jeg sagtens kan forstå.
Mit forslag ville dog være at give nye brugere en gratis prøvemåned. Hvis jeg var stødt på denne side, men skulle betale straks for at prøve den, ja så ville jeg ikke være medlem idag og stadig en del kg tungere!
Men nu hvor jeg kender den ville det ikke genere mig at betale for medlemsskab. Det er jo en fantastisk side :)
Mvh og af hjertet tak, Alice
13 år14. januar 2011 kl. 09:49
Lone
administrator
administrator
Hej Alice,
Tak for dit forslag og begrundelse. Uden at jeg kan sige præcis, hvilken løsning vi finder, så bliver der helt bestemt en overgang for gamle brugere.
Jeg er ikke så obs på betalingsdelen nu - lige pt. er der nok andet at tage sig af ;-) Men dit forslag er i overensstemmelse med egne tanker :-)
Mvh Lone
Tak for dit forslag og begrundelse. Uden at jeg kan sige præcis, hvilken løsning vi finder, så bliver der helt bestemt en overgang for gamle brugere.
Jeg er ikke så obs på betalingsdelen nu - lige pt. er der nok andet at tage sig af ;-) Men dit forslag er i overensstemmelse med egne tanker :-)
Mvh Lone
13 år14. januar 2011 kl. 20:25
For det første vil jeg sige at det ser flot ud, men brugervenligt er det desværre ikke endnu. Specielt hastigheden er ved at drive mig til vanvid! Vinduet fryser til i op til flere minutter (har prøvet både i explorer og crome) hver gang jeg vil tilføje noget jeg har spist ... så vil en dags indtastning tage rigtig lang tid. Jeg har valgt at prøve at taste mine dage ind på begge systemer for at se forskellen.
Der er også forskel i hvor mange kalorier en ting har, men jeg går ud fra at det er fordi beta'en nu tager højde for vores egne indtastninger og ikke beregner på baggrund af fedt m.v.
Men det der ærgrer mig allermest er den manglende overskuelighed. Hvor er der en nem total, som vi kender den idag via "info"? Kommer det mon?