#2 af Lone (administrator)
Kopiere måltider/hele dage
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Kopiere måltider/hele dage
Hej KK,
Det du efterspørger, kan desværre ikke lade sig gøre - jeg ved dog godt, at det vil være en fordel.
Måske har du set, at der er kommet en ny beta-udgave af Madital.dk. Det betyder, at der ikke bliver lavet noget nyt på den gamle.
Denne gamle udgår dog ikke førend vi har rettet alle fejl, vi oplever en overvejende tilfredshed med et stabilt og godt system, samt at vi kan få jeres data her i programmet lagt over.
Mvh Lone
Det du efterspørger, kan desværre ikke lade sig gøre - jeg ved dog godt, at det vil være en fordel.
Måske har du set, at der er kommet en ny beta-udgave af Madital.dk. Det betyder, at der ikke bliver lavet noget nyt på den gamle.
Denne gamle udgår dog ikke førend vi har rettet alle fejl, vi oplever en overvejende tilfredshed med et stabilt og godt system, samt at vi kan få jeres data her i programmet lagt over.
Mvh Lone
14 år6. januar 2011 kl. 15:46
Lige et spørgsmål til energiberegneren.
Kan man kopiere hele dagen, så man f.eks. kan bruge dagens kost i dag og kopiere ind i morgen??
Eller kan man gøre det ved hele måltider??
Jeg ved godt, man kan oprette foretrukne/opskrifter mv., men det ville være en fordel, hvis man kan kopiere over, hvis man nu laver noget, der skal spises over 2-3 dage, så kosten stort set bliver den samme flere dage i træk..
Håber nogen kan hjælpe - Knus KK