Logge på...

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Logge på...
Jeg synes, at man hopper for hurtig af madital.... Hvis du bare er fra comp. i 2-5 min, så skal du logge på igen og det er møg irriterende, synes jeg.

Kan man gøre noget ved det eller bliver det anderledes med det nye???

Hvornår træder det der beta halløj egentlig i kraft???

På forhånd tak.
14 år4. januar 2011 kl. 19:38
re: Logge på...
Hej MGP09,

Beta kan benyttes nu :-) Se beta.madital.dk

Hvis du sætter flueben i "husk" når du logger ind i den nye, skulle den vist ikke logge dig af ... mener jeg :-)

Mvh Lone
14 år4. januar 2011 kl. 19:57
Den huske mig skam fint, men jeg skal logge på hver dag og hvis jeg lige går fra computeren et øjeblik, så skal jeg logge på igen, selvom der ikke er gået mere end et par min. og det er lidt usædvanlig fra andre sites, synes jeg.

Beta... Kan man nøjes med at bruge det gamle system, hvis man er godt tilfreds med det??? Jeg troede nemlig ikke det var valgfrit, men at det var dét fremover.
14 år4. januar 2011 kl. 20:04
Det med "husk" var en kommentar til det nye - skal huske at præcisere dette fremover :-)

Det gamle vil blive udfaset. Jeg tror bestemt, at du også bliver glad for det nye :-)

Mvh Lone
14 år4. januar 2011 kl. 20:14
Hej Lone,

Hvor lang tid regner du med, der går, før betaversionen skal erstatte denne madital?

Mvh Marianne
14 år5. januar 2011 kl. 11:41
Hej Marianne,

Det ved jeg desværre ikke pt. Det kommer an på, hvor hurtigt alle fejl er væk, at systemet kører ordentligt og vi får lavet en mulighed for at lægge tidligere data over.

Hvad tænker du specielt på i dit spørgsmål?

Mvh Lone
14 år5. januar 2011 kl. 17:18
Min profil er fra før den 22/12 - men jegkan ikke få lov til at logge ind i beta versionen.
14 år7. januar 2011 kl. 08:15
Jeg tænkte bare på, hvor lang tid jeg har til at omstille mig fra den ene version til den anden - på hvor meget det haster at indstille sig på at bruge den nye version.
14 år9. januar 2011 kl. 12:38
Hej Marianne,

Hvor længe før det gamle site lukkes, vil du gerne have noget at vide? 2 uger, 1 måned?

Først skal det nye selvfølgelig være stabilt, men du har ret i, at der også skal være en periode, hvor I stadig selv har valget, så I ikke bliver "tvunget" fra den ene dag til den anden :-) Mange har en travl hverdag, hvor man ikke helt selv kan bestemme, hvornår man har tid til at sætte sig ind i noget nyt.

Jeg tænker, at 1 måned vil være ok - altså fra den dag jeg melder tilbage her på siden, at nu er det helt klar til at skifte over?

Ingen hastværk :-)

Mvh Lone
14 år9. januar 2011 kl. 13:38
Hej Lone,

Det lyder fint med 1 måned :-)
Tak fordi du altid er så flink til at svare.

Mvh Marianne
14 år10. januar 2011 kl. 08:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...