Beta og dagens aktiviteter

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Beta og dagens aktiviteter
Hej :o)

Jeg spekulerer bare på om der igen blive mulighed for, at taste et gennemsnits aktivitetsniveau ind i betaen... uden at skulle taste hver enkelt aktivitet igennem 24 timer. Jeg synes personligt, at det er svært at overskue at skulle taste ind for hver time nærmest... så ville være super lækkert med den "gamle" mulighed.
14 år3. januar 2011 kl. 13:17
re: Beta og dagens aktiviteter
Helt enig. Har også lige prøvet at lege lidt med beta og aktiviteter og jeg tror ikke at det bliver meget mere præcist af at skulle taste hver enkelt ting ind. Det er jo stadig et gæt.
Derudover savner jeg muligheden for fri træning. Punktet er i menuen, men jeg har ikke mulighed for at indtaste kcal. Og med pulsur til træning er jeg ellers begyndt at bruge det en del.
14 år4. januar 2011 kl. 16:47
ahh... fandt selv muligheden for kcal...
14 år4. januar 2011 kl. 16:49
Super - først tid, dernæst kalorier :-)
14 år4. januar 2011 kl. 19:54
Hej Finalen,

Du har mulighed for selv at indstille din ugeskabelon. Det gør du under Profil > faste aktiviteter i det nye. Det skulle gerne lette arbejdet.

Der er usikre faktorer ved blot at indtaste et gennemsnitsniveau. Hvad betegner man hver især som "Let" og herudover vil de enkelte dage svinge og hvad er så gennemsnittet. Der har været en del spørgsmål til det i denne udgave, så jeg har set det nye som en bedre løsning.

Det kan godt ske, at jeg tager fejl. Vil du prøve at bruge det nye i noget tid, og herefter lave en tilbagemelding?

Mvh Lone
14 år4. januar 2011 kl. 20:02
Hej Lone,

Jeg har altså været rigtig glad for at kunne indtaste et gennemsnitsniveau i denne version.
Hvis man bruger programmet over længere tid, vil man selv kunne regne sig frem til, om niveauet holder. Sådan har jeg anvendt det.
Derfor savner jeg det i den nye version.

Mvh Marianne
14 år9. januar 2011 kl. 15:35
Hej Marianne,

Du er velkommen til at skrive dette ind linket finder du under Anonyme kommentarer og Stem (i højre spalte) på beva-versionen.

Herved vil andre kunne stemme dit forslag op, og så vil vi se på tiltagene i den rækkefølge.

Mvh Lone
14 år9. januar 2011 kl. 22:13
Er det muligt at ændre sine faste aktiviteter for eks mandag og så kopiere det til de andre ugedage?
13 år11. januar 2011 kl. 13:12
Hej Fluffy82,

Desværre er dette endnu ikke muligt.

Mvh Lone
13 år13. januar 2011 kl. 22:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...