Jeg har været inde i Beta-versionen, og har bemærket følgende :
Når jeg ændre noget i Profil (faste aktiviteter), ændre min fødselsdag sig. Jeg har prøvet at rette den, men det hjælper ikke. Lige så snart jeg ændre noget andet, er den gal igen.
Ang. ugens faste aktiviteter. Når jeg vil tilføje en aktivitet, står listen oven i listen over dagens aktiviteter. Dette forsvinder kun, hvis jeg går helt ud af profil. Det må kunne gøres anderledes.
Hver gang jeg har ændret noget i en dags aktiviteter, er jeg nød til at gå ud af profil og tilbage igen, for at se resultatet af min ændring. Det må også kunne gøres anderledes.
Ang. egne opskrifter og varer. Bliver varelisten ajourført ? Jeg har tastet nyt ind. Hvornår bliver opskrifterne overført ? Der er mange efterhånden, så det vil være rart, hvis jeg ikke skal til at taste dem ind igen.
Jeg har været inde i Beta-versionen, og har bemærket følgende :
Når jeg ændre noget i Profil (faste aktiviteter), ændre min fødselsdag sig. Jeg har prøvet at rette den, men det hjælper ikke. Lige så snart jeg ændre noget andet, er den gal igen.
Ang. ugens faste aktiviteter.
Når jeg vil tilføje en aktivitet, står listen oven i listen over dagens aktiviteter. Dette forsvinder kun, hvis jeg går helt ud af profil. Det må kunne gøres anderledes.
Hver gang jeg har ændret noget i en dags aktiviteter, er jeg nød til at gå ud af profil og tilbage igen, for at se resultatet af min ændring. Det må også kunne gøres anderledes.
Ang. egne opskrifter og varer.
Bliver varelisten ajourført ? Jeg har tastet nyt ind.
Hvornår bliver opskrifterne overført ? Der er mange efterhånden, så det vil være rart, hvis jeg ikke skal til at taste dem ind igen.
Hilsen Foss