#2 af Foss (slettet)
Arg... Dagbog viser forkert!
Du læser en tråd i debat > madital.dkFoss (slettet)
re: Arg... Dagbog viser forkert!
Den er også gal med min dagbog.
Gad vide om det er generelt for os alle ?
Gad vide om det er generelt for os alle ?
14 år1. januar 2011 kl. 14:18
bruger slettet
Min er også et år for langt fremme.....så mon ikke det er en generel fejl :)
14 år1. januar 2011 kl. 15:39
Lone
administrator
administrator
Oh, igen i år må jeg tilføje. Jeg rettede det til at virke sidste år, og så kommer det igen i år.
Fejlen opstår ved at ugenumrene overlapper og det er forskelligt om uge 1 bliver kaldt 1 eller 52.
I kan bruge dette link indtil mandag, hvor det gerne skulle være ok, da det så er en ny uge :-)
(et forældet link er blevet fjernet)
Fejlen opstår ved at ugenumrene overlapper og det er forskelligt om uge 1 bliver kaldt 1 eller 52.
I kan bruge dette link indtil mandag, hvor det gerne skulle være ok, da det så er en ny uge :-)
(et forældet link er blevet fjernet)
14 år1. januar 2011 kl. 19:38
Lone
administrator
administrator
Det er i øvrigt et generelt problem for alle profiler. Men et problem der løser sig selv med tiden - det er der ellers ikke mange der gør :-)
14 år1. januar 2011 kl. 19:40
Nå, jeg går ind på min dagbog, så kommer jeg ind på uge 52/2011 dvs. et helt år frem (forkert) og kan derfor ikke se, hvad jeg har tastet i dag + den sidste uge :o(
Jeg kan self. gå tilbage, men det er ikke optimalt, at man skal klikke 52 gange "forrig uge" for at se dagen i dag. Det funger heller ikke, hvis jeg retter datoen (øverste højre hjørne) til i dag, det slår i hvert fald ikke igennem på dagbogen.
Bliver dette rettet eller er det bare den først uge af året, den driller???
Jeg bruger dagbogen til overblik!!!